''Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) uspostavila je novi kanal komunikacije s građanima i ostalim zainteresiranim javnostima otvaranjem vlastite stranice na Facebooku, vodećoj društvenoj mreži na internetu i vrlo popularnom sredstvu za online komunikaciju u Hrvatskoj. Agencija će putem stranica građanima i svima zainteresiranima osigurati brz i relevantan izvor informacija o stanju, trendovima, novostima i promjenama na tržištima poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija. Stranice će također služiti i kao mjesto na kojem korisnici mogu pronaći odgovore na najčešća pitanja o pravima i obvezama u sklopu korištenja poštanskih usluga i usluga elektroničkih komunikacija te postavljati upite i dobivati savjete za postupanje u konkretnim situacijama i slučajevima'', stoji u priopćenju Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.
U tom priopćenju ne bi bilo ništa neobično da svaki treći Hrvat ne komunicira povremeno s drugim osobama putem Facebooka i da se ne radi, između ostalog, o agenciji za elektroničke komunikacije(!), koja sama ističe da popularnu društvenu mrežu koristi gotovo 70 posto hrvatskih građana koji se služe internetom.
Bit će 'brz i relevantan' izvor informacija? Doista?
Obzirom da je HAKOM tek sada 'otkrio' Facebook i odlučio se o tome hvaliti putem medija, moramo priznati da je teško povjerovati da će, kako tvrde u priopćenju, građanima osigurati ''brz i relevantan izvor informacija o stanju, trendovima, novostima i promjenama na tržištima poštanskih usluga i elektroničkih komunikacija''.
No, ne trebamo prerano donositi zaključke, jer možda je zaista HAKOM uhvatio korak s razvojem novih medija, o čemu govori i činjenica da će na svom Facebook profilu odgovarati na upite i savjetovati građane u konkretnim situacijama i slučajevima. Samo da ih ne pitaju za Twitter...