PRIPREMITE SE / HAC uvodi novu regulaciju prometa na Lučkom: Pokušat će smanjiti ljetne gužve

Image
Foto: HAC

Također, u zoni prilaza naplatnim kućicama povećan je broj traka s tri na četiri trake. Dinamičkim upravljanjem naplatnim prolazima uklonit će se situacija ispreplitanja prometa u vršnim satima, primjerice kada se korisnik ENC-a nalazi u krajnjoj lijevoj traci, više neće morati tražiti ENC stazu, nego će moći koristiti bilo koju stazu za prolaz

12.5.2023.
13:22
HAC
VOYO logo

Hrvatske autoceste (HAC) objavile su koje će sve aktivnosti provoditi.

Budući da je Hrvatska ušla u schengenski prostor, ukinuta je granična kontrola, a zbog toga se očekuje i pojačan intenzitet prometa koji u Lučkom ulazi na autocestu A1.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kroz nova rješenja se planira olakšati prometni tok i smanjiti gužva na dionici autoceste A1 Zagreb – Split – Ploče, a posebice u prilazu NP Lučko u smjeru mora.

Image
Foto: HAC
Image
Foto: HAC

Tako će se u zonu čvora Lučko osigurati vođenje prometa s dvije prometne trake iz smjera Slovenije prema jugu, umjesto dosadašnje jedne, a radi se o lokaciji silaznog kraka prema Lučkom-smjer Rijeka/Split.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To bi trebalo doprinijeti ravnomjernijoj raspodjeli prometnih tokova u smjeru mora te će, procjenjuju u Hrvatskim autocestama, smanjiti čekanje za uključivanje u prometnu traku u prilazu zoni NP-a Lučko.

Image
Foto: HAC
Image
Foto: HAC
Image
Foto: HAC
Image
Foto: HAC

Također, u zoni prilaza naplatnim kućicama povećan je broj traka s tri na četiri trake. Dinamičkim upravljanjem naplatnim prolazima uklonit će se situacija ispreplitanja prometa u vršnim satima, primjerice kada se korisnik ENC-a nalazi u krajnjoj lijevoj traci, više neće morati tražiti ENC stazu, nego će moći koristiti bilo koju stazu za prolaz.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako su svjesni da ove mjere neće riješiti sve probleme zbog ograničenog kapaciteta same dionice Lučko – Bosiljevo, naročito iza naplatne postaje, "ipak se očekuje da će pozitivni efekti biti vidljivi kroz smanjenje duljine kolone čekanja na zagrebačkoj obilaznici", kažu iz HAC-a.

Isto tako, očekuje se da će se kolone vozila koje čekaju na naplatu, a protežu se na obilaznicu, formirati kasnije te rasipati ranije (kraće vrijeme čekanja u koloni). To će, navodi se, pridonijeti povećanju sigurnosti prometa na obilaznici i u zoni čvora Lučko, a očekuju se i uštede u izgubljenom vremenu u zastojima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Uz pridržavanje ograničenja brzine te obazrivost i suradnju svih sudionika u prometu, moguće je ostvariti siguran i učinkovit promet na dionici autoceste od Zagreba do čvora Bosiljevo, čime će se našim građanima i stranim turistima znatno olakšati putovanje prema turističkim odredištima", zaključuje se u priopćenju Hrvatskih autocesta.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo