ODLIČNA GLEDANOST / Gotovo 450.000 gledatelja ispratilo zadnju epizodu 'Ljubav je na selu'!

Image
Foto: RTL

Dane ispunjene brojnim lijepim ali i škakljivim trenucima u popularnoj dokumentarnoj sapunici „Ljubav je na selu“ RTL Televizija emitirala je četrnaest nastavaka, a posljednja epizoda „Ljubav je na selu“, emitirana u petak 02. svibnja, apsolutni je pobjednik u terminu emitiranja!

6.5.2013.
17:45
RTL
VOYO logo

Posljednja epizoda emitirana u petak zauzela je vodeće mjesto u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijama, kako u ciljnoj skupini (18-49) sa ostvarenih 9,8% gledanosti, odnosno udjelom u gledanosti od 35%, tako i u totalu populacije sa 10,5% gledanosti. Prema službenim rezultatima gledanosti agencije AGB Nielsen Media Reserch, dokumentarna sapunica „Ljubav je na selu“ je u petak bila drugi najgledaniji program u cijelom danu. 436.927 gledatelja  u totalu populacije, odnosno 10,5% gledatelja je sa oduševljenjem pratilo finalne poteze najpopularnijih hrvatskih farmera i farmerice.

Cijela četvrta sezona može se pohvaliti izvrsnim rezultatima gledanosti. Najgledanija epizoda, emitirana 15. veljače, privukla je 600.000 gledatelja u totalu populacije, odnosno ostvarila gledanost od 14,3% u totalu populacije! Gledatelji su znatiželjno pratili epizodu u kojoj je voditeljica Marijana Batinić otkrila koji su farmeri dobili najviše pisama. Prosjek gledanosti cijele sezone je odličnih pola milijuna gledatelja u totalu populacije!

Iako četvrta sezona „Ljubav je na selu“ nije rezultirala brakom, farmeri i farmerice ove sezone se i dalje aktivno druže. Dok su neki i dalje okovani samačkim životom, oni drugi su pronašli svoju ljubav daleko od kamera i izvan ljubavnih farma. Silvija, prva farmerica, i Anita, djevojka koja se borila za Antinu ljubav, postale su prave prijateljice. Tako ove godine imaju u planu proputovati cijelu Jadransku obalu, pa između ostalog i otići u posjetu Anitinom televizijskom mužu Anti Poluti na Pelješac. U prethodne tri sezone 'Ljubav je na selu' sklopila su se tri braka koji imaju i nekoliko potomaka.

RTL Televizija je i ovu sezonu dokazala kako je ljubav u modi, a farmeri najpoželjniji neženje!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo