Posljednja epizoda emitirana u petak zauzela je vodeće mjesto u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijama, kako u ciljnoj skupini (18-49) sa ostvarenih 9,8% gledanosti, odnosno udjelom u gledanosti od 35%, tako i u totalu populacije sa 10,5% gledanosti. Prema službenim rezultatima gledanosti agencije AGB Nielsen Media Reserch, dokumentarna sapunica „Ljubav je na selu“ je u petak bila drugi najgledaniji program u cijelom danu. 436.927 gledatelja u totalu populacije, odnosno 10,5% gledatelja je sa oduševljenjem pratilo finalne poteze najpopularnijih hrvatskih farmera i farmerice.
Cijela četvrta sezona može se pohvaliti izvrsnim rezultatima
gledanosti. Najgledanija epizoda, emitirana 15. veljače, privukla
je 600.000 gledatelja u totalu populacije, odnosno ostvarila
gledanost od 14,3% u totalu populacije! Gledatelji su znatiželjno
pratili epizodu u kojoj je voditeljica Marijana Batinić otkrila
koji su farmeri dobili najviše pisama. Prosjek gledanosti cijele
sezone je odličnih pola milijuna gledatelja u totalu
populacije!
Iako četvrta sezona „Ljubav je na selu“ nije rezultirala brakom,
farmeri i farmerice ove sezone se i dalje aktivno druže. Dok su
neki i dalje okovani samačkim životom, oni drugi su pronašli
svoju ljubav daleko od kamera i izvan ljubavnih farma. Silvija,
prva farmerica, i Anita, djevojka koja se borila za Antinu
ljubav, postale su prave prijateljice. Tako ove godine imaju u
planu proputovati cijelu Jadransku obalu, pa između ostalog i
otići u posjetu Anitinom televizijskom mužu Anti Poluti na
Pelješac. U prethodne tri sezone 'Ljubav je na selu' sklopila su
se tri braka koji imaju i nekoliko potomaka.
RTL Televizija je i ovu sezonu dokazala kako je ljubav u modi, a
farmeri najpoželjniji neženje!