ODLIČNA GLEDANOST /

Gotovo 450.000 gledatelja ispratilo zadnju epizodu 'Ljubav je na selu'!

Image
Foto: RTL

Dane ispunjene brojnim lijepim ali i škakljivim trenucima u popularnoj dokumentarnoj sapunici „Ljubav je na selu“ RTL Televizija emitirala je četrnaest nastavaka, a posljednja epizoda „Ljubav je na selu“, emitirana u petak 02. svibnja, apsolutni je pobjednik u terminu emitiranja!

6.5.2013.
17:45
RTL
VOYO logo

Posljednja epizoda emitirana u petak zauzela je vodeće mjesto u terminu emitiranja na svim nacionalnim televizijama, kako u ciljnoj skupini (18-49) sa ostvarenih 9,8% gledanosti, odnosno udjelom u gledanosti od 35%, tako i u totalu populacije sa 10,5% gledanosti. Prema službenim rezultatima gledanosti agencije AGB Nielsen Media Reserch, dokumentarna sapunica „Ljubav je na selu“ je u petak bila drugi najgledaniji program u cijelom danu. 436.927 gledatelja  u totalu populacije, odnosno 10,5% gledatelja je sa oduševljenjem pratilo finalne poteze najpopularnijih hrvatskih farmera i farmerice.

Cijela četvrta sezona može se pohvaliti izvrsnim rezultatima gledanosti. Najgledanija epizoda, emitirana 15. veljače, privukla je 600.000 gledatelja u totalu populacije, odnosno ostvarila gledanost od 14,3% u totalu populacije! Gledatelji su znatiželjno pratili epizodu u kojoj je voditeljica Marijana Batinić otkrila koji su farmeri dobili najviše pisama. Prosjek gledanosti cijele sezone je odličnih pola milijuna gledatelja u totalu populacije!

Iako četvrta sezona „Ljubav je na selu“ nije rezultirala brakom, farmeri i farmerice ove sezone se i dalje aktivno druže. Dok su neki i dalje okovani samačkim životom, oni drugi su pronašli svoju ljubav daleko od kamera i izvan ljubavnih farma. Silvija, prva farmerica, i Anita, djevojka koja se borila za Antinu ljubav, postale su prave prijateljice. Tako ove godine imaju u planu proputovati cijelu Jadransku obalu, pa između ostalog i otići u posjetu Anitinom televizijskom mužu Anti Poluti na Pelješac. U prethodne tri sezone 'Ljubav je na selu' sklopila su se tri braka koji imaju i nekoliko potomaka.

RTL Televizija je i ovu sezonu dokazala kako je ljubav u modi, a farmeri najpoželjniji neženje!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo