GONG: /

U Dnevniku su grubo pogriješili

Iz udruge GONG reagirali su na prilog prikazan u središnjem Dnevniku HTV-a, u kojem je izvješteno o analizi diskursa propagandnih spotova o EU.

8.1.2012.
10:35
VOYO logo

"Analiza diskursa propagandnih spotova o Europskoj uniji, predstavljena na konferenciji za novinare u GONG-u, odnosila se isključivo na 50 spotova Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija iz mandata Vlade Jadranke Kosor prikazanih tijekom listopada i studenog 2011., a ne, kako je izviješteno u prilogu HTV-a, na spotove nove Vlade, niti na spotove Delegacije Europske unije koji su u tom prilogu u Dnevniku prikazani kao vizualna podloga izvještaja. Ovako grubom pogreškom gledateljima je prenesena potpuno netočna poruka", piše GONG u demantiju poslanom redakcijama.

"K tome, u prilogu HTV-a nisu preneseni ključni zahtjevi GONG-a koji se odnose na medije, i to prvenstveno na televizije s nacionalnim koncesijama i HTV kao javni medijski servis. GONG, naime, traži da:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- sve uprave i marketinški odjeli osiguraju jednake uvjete za medijsko oglašavanje u pogledu cijene, termina i minutaže, kako Vladi tako i svima drugim akterima u kampanji;

- Hrvatska televizija hitno obnovi emitiranje Euromagazina, kao vodeće specijalizirane emisije za pitanja europskih integracija;

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- svi informativni programi u udarnim terminima osiguraju kvalitetno pripremljene debatne emisije, koje će osigurati iznošenje argumenata temeljenih na provjerenim informacijama.

Što se tiče Komunikacijske strategije nove Vlade, u prilogu nije prenesen preliminarni osvrt GONG-a. S jedne strane, on govori o značajnim pozitivnim pomacima u pogledu tretmana euroskepticizma te raznovrsnosti informativnih materijala i komunikacijskih kanala koje Vlada namjerava iskoristiti. S druge strane, kritizira se količinska premoć propagandnih u odnosu na informativne materijale, te zahtijeva da se osiguraju sredstva za tiskanje i distribuciju dodatnih primjeraka brošure 'Što Hrvatskoj donosi članstvo u EU', kao adekvatno sadržajnog informativnog materijala s detaljnim prikazom ishoda pregovora koji bi trebao poslužiti i kao podloga za medijske debate", poručuje se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo