GNJEVNI KORISNICI TRAŽE RASKIDE UGOVORA JER SU IM UKINULI EUROSPORT: / 'Ako vas VIPnet odbije, javite se nama'

Image
Foto: PIXSELL

Brojni korisnici smatraju se prevarenima i masovno traže raskid ugovora s ovim operaterima bez naplate naknade. No, iz B.neta ne popuštaju.

4.1.2018.
18:02
PIXSELL
VOYO logo

Facebook stranice Vipneta i B.neta, kao i njihove službe za korisnike, preplavljene su negativnim komentarima gnjevnih korisnika. Razlog je što spomenuti operateri u svojoj televizijskoj ponudi više nemaju kanale iz portfelja Discovery Networksa među kojima je najpoznatiji Eurosport sa svoja dva programa.

Brojni korisnici smatraju se prevarenima i masovno traže raskid ugovora s ovim operaterima bez naplate naknade. No, iz B.neta ne popuštaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Image
KORISNICI VIPNETA I B.NETA OSTALI BEZ EUROSPORTA: /

Ljutiti gledatelji prosvjeduju, operateri obećavaju nove programe

Image
KORISNICI VIPNETA I B.NETA OSTALI BEZ EUROSPORTA: /

Ljutiti gledatelji prosvjeduju, operateri obećavaju nove programe

"Ovdje nije riječ o ukidanju usluge, a temeljem ukidanja pojedinih kanala iz cjelokupne TV ponude, ne postoji mogućnost raskida ugovora bez naplate naknade za prijevremeni raskid ugovora. Dodatno smo ponudu nastojali obogatiti novim sadržajem i na taj način zadržati jednaku razinu atraktivnosti ponude", uvjeravaju iz te kompanije. Ipak, čudno je da službenim kanalima nisu svoje korisnike obavijestili o promjenama, a poručuju kako će im ubrzo biti dostupni zamjenski programi poput Doku TV-a, Fine livinga, Viasat Epica, Travelxpa...

Udruga: 'Dopustite raskid bez 'penala''

Kontaktirali smo Hrvatsku udrugu za zaštitu potrošača kako bismo provjerili imaju li i kakva prava korisnici u ovakvom slučaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Većina potrošača se odlučila za određenog davatelja usluge iz razloga što daje programe koji im odgovaraju i koje žele gledati. Prema našem mišljenju, kada davatelj usluge skida određene programe morao bi dopustiti potrošaču raskid ugovora bez 'penala'", poručuju iz udruge. Dodaju i kako nažalost njihovo mišljenje nikoga ne obvezuje.

No, za razliku od Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, odluku Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) će operateri u ovom slučaju morati poštivati. I HAKOM smo upitali za komentar ovog slučaja, a odgovorili su nam kako korisnici imaju pravo tražiti raskid ugovora bez naplate 'penala' ako misle da je ugovor promijenjen na njihovu štetu. U slučaju da operater njihov prigovor ne uvaži, korisnici se mogu obratiti HAKOM-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HAKOM: 'Obratite se nama'

"Od 2. siječnja 2018. operator VIPnet d.o.o. je ukinuo programe iz Discovery portfelja koji se nalaze u osnovnom paketu IPTV usluge (Discovery, Animal Planet, TLC, Eurosport 1 i 2). Sukladno članku 41. stavku 7. Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN br. 73/08, 90/11, 133/12, 80/13, 71/14 i 72/17), ako su izmjene općih uvjeta poslovanja za krajnjeg korisnika nepovoljnije u odnosu na ugovorene, krajnji korisnik ima pravo raskinuti pretplatnički ugovor bez naknade. Nadalje, u Uvjetima korištenja VIP TV usluge je propisano da Vipnet može mijenjati listu sadržaja, što će pravovremeno objavljivati na svojim internetskim stranicama i/ili TV korisničkom sučelju. Vipnet može mijenjati raspored programa, između ostalog, i tako da dodaje ili izuzima pojedine programe iz paketa ili da pojedine programe iz paketa zamjenjuje novima. Pretplatnik će imati pravo na raskid ugovora bez obzira na razdoblje obveznog trajanja ugovora, odnosno bez naplate naknade zbog prijevremenog raskida, u slučaju za pojedinog pretplatnika značajnije izmjene pojedinog paketa programa koji se distribuira pretplatniku", ističu iz HAKOM-a na naš upit i nastavljaju:

"S obzirom na navedeno, svaki korisnik koji, imajući u vidu svoje korisničke navike korištenja IPTV usluge, smatra da je ukidanjem programa ugovor izmijenjen na njegovu štetu, može podnijeti prigovor VIPnet-u i zatražiti raskid pretplatničkog ugovora bez plaćanja naknade. U slučaju dobivanja negativnog odgovora, korisnici se mogu obratiti Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti za mrežne djelatnosti (HAKOM) te će se u postupku pred HAKOM-om utvrditi je li s obzirom na ugovorenu uslugu korisnik ima pravo na raskid bez plaćanja naknade. Imajući u vidu specifičnost i tržišnu pozadinu ovog slučaja, HAKOM u ovom trenutku ne može prejudicirati konačni stav koji će zauzeti vezano za zahtjev svakog pojedinog korisnika", stoji u odgovoru HAKOM-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo