KAMPANJA NIJE USPJELA /

Glazbeni šund ipak jači od Nirvane

Image
Foto: Pixsell

Kampanja čiji je cilj dovesti reizdanje Nirvaninog klasika 'Smells Like Teen Spirit' na vrh britanske ljestvice singlova po svemu sudeći ipak neće uspjeti.

22.12.2011.
11:05
Pixsell
VOYO logo

Kampanja čiji je cilj dovesti reizdanje Nirvaninog klasika "Smells Like Teen Spirit" na vrh britanske ljestvice singlova po svemu sudeći ipak neće uspjeti.

Naime, cilj iste je nadmašiti izvođače koje pokretač kampanje Jon Morter smatra glazbenim šundom, ponajprije pobjednike omraženog mu "X Factora", grupu Little Mix.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako službena lista izlazi tek u nedjelju, grunge himna trenutno se nalazi tek na šestom mjestu, a kladionice joj daju omjer 7 prema 1.

Kakvu-takvu utjehu Morteru će pružiti činjenica da će Little Mix u borbi za vrh vjerojatno nadmašiti pjesmuljak "Wherever You Are" skupine Military Wives Choir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Isti čovjek prije dvije godine je pokrenuo bitno uspješniju kampanju koja je "Killing In The Name" Rage Against The Machine učinila najprodavanijom pjesmom u Velikoj Britaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo