Hrvatskim potrošačima napokon se vratio optimizam

U lipnju 2013. potrošači su ponovno iskazali novu dozu optimizma te je GfK indeks povjerenja potrošača zabilježio do sada najveći zabilježeni porast - s 33.49 skočio je na 38.35 bodova.

16.7.2013.
15:28
VOYO logo

Pozitivan pomak dogodio se kod svih komponenti indeksa: od ocjene sadašnjeg financijskog stanja i očekivanja budućeg dohotka do sklonosti potrošnji. Potonja je rasla prvi puta od rujna 2012 godine.

Je li bila riječ o valu optimizma pred ulazak Hrvatske u EU ili o znaku skorog početka oporavka ekonomije još nije moguće utvrditi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dno dotaknuli u prosincu 2012.

Ono što se čini donekle izvjesnim jest da smo u kontekstu povjerenja potrošača dotaknuli dno u 12 mjesecu 2012 godine.

Indeks je dobiven istraživanjem GfK, na reprezentativnom uzorku od tisuću hrvatskih građana. Skala indeksa je od 0-100 pri čemu vrijednosti iznad 50 predstavljaju uzlaznu fazu, a vrijednosti ispod 50 silaznu fazu ekonomskog ciklusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo