Point shopping center u zagrebačkom naselju Vrbani u četvrtak ujutro posjetiteljima je otvorio svoja vrata.
Svaki dan u rujnu otvarat će se trgovine, sve do službenog otvorenja 26. rujna
Gotovo svakodnevno tijekom rujna otvarat će se trgovine i nuditi zanimljivi sadržaji unutar centra, a 26. rujna uslijedit će i veliki tulum dobrodošlice za susjedstvo, kada će zakupci predstaviti kompletne asortimane i sadržaje koje pripremaju za posjetitelje Point shopping centra. Zauzimajući površinu od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže, centar sadrži više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara prodajne površine, kao i garažu s 500 parkirnih mjesta.
Što sve možete naći u centru?
Prvi put u Hrvatskoj svoje je proizvode u Point shopping centru predstavila poznata britanska modna marka Next, dok je švedski lanac odjeće Lindex svoju ponudu obogatio i XXL linijom GENEROUS s konfekcijskim brojevima 42+. Uz Next i Lindex u Pointu se nalaze i naširoko poznati brendovi poput Benettona, dm-a i Konzuma, a očekuje se i dolazak novih zvučnih brendova iz svijeta mode, zabave i gastronomije.
Prvi trgovački centar osmišljen za susjedstvo novo je mjesto okupljanja, kupovine, zabave i provođenja slobodnog vremena stanovnika zapadnog dijela Zagreba, ali i ostalih dijelova grada. Svoje mjesto u mnoštvu zagrebačkih shopping destinacija Point nalazi orijentiranošću na stanovnike u okolici i njihove svakodnevne potrebe kojima se prilagodio izborom trgovina i ponudom raznovrsnih sadržaja za sve dobne skupine.
Centar je upotpunjen i gastronomskim, sportsko-rekreativnim te zabavnim i sadržajima za djecu, uključujući dječju igraonicu i dvoranu za fitness Invictus na više od 700 m2. Korisni servisi centra poput poštanskog ureda i poslovnice banke građanima također omogućavaju izvršavanje različitih dnevnih aktivnosti na jedinstvenoj lokaciji.