Fino, fino, HDZ-u oglasi u pola cijene!

DIP je HDZ-u poručio da GONG i TIH imaju pravo objavljivati koliko oglasni prostor košta. Udruge su ustvrdile da je HDZ potrošio 1,5 milijuna kuna u jednom danu.

21.11.2011.
12:09
VOYO logo

Državno izborno povjerenstvo odgovorilo je na HDZ-ov napad na nevladine organizacije GONG i Transparency International.

Podsjetimo, on je bio formuliran kao poziv na obranu od njih. U prigovoru se navodi da GONG i TIH "iznošenjem neistinitih i tendencioznih informacija u javnosti narušavaju ravnopravnost sudionika izborne utrke", budući da su "objavili, a mediji prenijeli netočan podatak da je HDZ prvog dana kampanje 17. studenoga na oglašavanje potrošio 1.551.720 kuna bez PDV-a". HDZ piše i kako je stranka zbog popusta spomenuti oglasni prostor platila "samo" 825.606,81 kunu bez PDV-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U dopisu DIP-a koji potpisuje Branko Hrvatin HDZ-ovce se podsjeća da je Povjerenstvo po zakonu nadležno za nadzor financijskih izvješća u kojima su stranke dužne nabrojati sve popuste, ali i da udruge mogu u okviru svoje registrirane djelatnosti objavljivati podatke koje su utvrdile na temelju svojih istraživanja.

"Nevladine udruge pri tome odgovaraju sudionicima izbornog postupka i javnosti za točnost objavljenih podataka (rezultata), a time i stvaranja zaključaka koji bi bili utemeljeni na njima", stoji u dopisu HDZ-ovom tajniku Branku Bačiću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zelić: Popusti su, očito, veliki

Drago Zelić iz GONG-a kaže da je reakcija Državnog izbornog povjerenstva očekivana, jer naravno da udruge imaju pravo davati svoje mišljenje o troškovima. Metodologija kojom se koriste, a zbog koje HDZ prigovara, odavno je poznata i u njoj ne vidi ništa sporno.

"Nismo bili zlonamjerni ni 2005., ni 2007., ni 2009., niti smo zlonamjerni danas. Cilj nam je informirati javnost o vrijednosti oglasnog prostora i samo smo to i naveli. Jasno smo se ogradili i istaknuli da ne znamo za popuste, a oni su očito veliki. Po novom zakonu bi stranke trebale objaviti i koje su popuste dobili, tako da ćemo i to vidjeti, no tek u izvješću u kojem taj iznosi moraju prikazati kao donaciju. Mi ih samo pozivamo da nam otkriju koliki su popusti dok kampanja traje", kaže Zelić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo