novost /

FC Barcelona pokreće chatbot na Viberu, predstavljajući izbor najboljeg igrača utakmice

Image

FC Barcelona i Viber učiniti će praćenje utakmica još uzbudljivijim uvođenjem izbora

11.9.2017.
13:15
VOYO logo

FC Barcelona predstavlja  službeni chatbot na Viberu, dajući svojoj globalnoj bazi navijača nov način za dobivanje ažuriranja, angažiranje u klubu i sudjelovanje u službenim aktivnostima „BarçaViber najbolji igrač utakmice“. Ova novost stiže samo nekoliko tjedana nakon što je broj sljedbenika Barçinog nedavno pokrenutog Javnog računa (Public Chat) na Viberu narastao na više od 4,4 milijuna pratitelja  i nakon što je predstavila svoj službeni paket stikera na Viberu, službenom komunikacijskom kanalu kluba.

Aktivnosti „BarçaViber najbolji igrač utakmice“ u chatbotu omogućuju Barçinim navijačima da ocjenjuju svoje uzbuđenje dolaskom na utakmicu, predviđaju rezultat utakmica, glasaju za najboljeg igrača i ocjenjuju izvedbu momčadi u svakoj utakmici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Da bi stvari bile zanimljivije, samo šest igrača iz momčadi postat će kandidati za „BarçaViber najbolegi igrača utakmice“ svake od utakmica i to temeljem podataka dobivenih od Opte, jedne od najvećih svjetskih tvrtki za sportske podatke. Opta analizira izvedbu igrača u stvarnom vremenu za vrijeme svake utakmice, a samo oni igrači koji nadmaše svoje osobne prosjeke postaju kandidati za naslov.

Igrač s najviše glasova za „BarçaViber najboljeg igrača utakmice“ na kraju sezone bit će proglašen „BarçaViber igračem godine“, a tu će mu čast dodijeliti Rakuten Viber.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sudjelujući u aktivnostima chatbota, sami obožavatelji natječu se za titulu „BarçaVibernavijača godine“ i priliku da osvoje VIP iskustvo u Camp Nouu, uključujući osobni susre s najvećim zvijezdama momčadi. Pobjednik će morati biti najtočniji u svim predviđanjima koje zatraži chatbot, uključujući rezultate i pogotke finalne utakmice, ocjene izvedbi „BarçaViber najbolji igrač utakmice“ i momčadi, u usporedbi s predviđanjima ostatka FCB zajednice.

FC Barcelona iskustvo na Viberu razvijeno je u suradnji s Chat Leapom, Inscoutsom i Optom.

„Barçin službeni chatbot na Viberu koristi se snagom i entuzijazmom koji navijači donose sa sobom na svaku utakmicu, bilo da su na stadionu ili ne“, rekao je Djamel Agaoua, glavni izvršni direktor Rakuten Vibera. „To je upravo ono što smo predviđali dok smo razmišljali kako ostvariti naše zajedničke vrijednosti s FC Barcelonom: tehnološki omogućen angažman navijača na globalnoj razini, kako bismo dali glas nogometnim navijačima diljem svijeta, uz uzbudljivi prijenos u njihovim dnevnim sobama.“

„Jedan od najvećih izazova u današnjem sportu jest omogućiti da se navijači osjećaju doista uključenima u ono što se događa na terenu. Bot pruža našim vjernim navijačima na Viberovoj platformi način da se ne samo osjećaju uključenima, nego da se i istinski  uključe, dok će njihovi glasovi na kraju pridonijeti tome da pobjednički igrač dobije istaknutu čast“, rekao je Russell Stopford, digitalni direktor u FC Barceloni. „To je poticajno, privlačno i nagrađuje sve uključene strane.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Aktivnost „BarçaViber igračem godine“ pokrenuta je  9. rujna 2017. za vrijeme utakmice FC Barcelone protiv RCD Espanyola.

O Rakuten Viberu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mi u Viberu povezujemo ljude. Bez obzira tko su ili odakle su. Naših više od 800 milijuna korisnika diljem svijeta imaju pristup nizu značajki kao što su razgovori jedan na jedan, video pozivi, grupne poruke ili ažuriranja i razgovori s njihovim omiljenim brandovima i poznatim osobama. Osiguravamo svojim korisnicima sigurno i slobodno okruženje za dijeljenje njihovih osjećaja. Viber je dio grupacije Rakuten Inc., svjetskog lidera u e-trgovini i financijskim uslugama te službeni komunikacijski kanal FC Barcelone.

Pridružite se Viberu danas i uživajte u najboljem iskustvu komunikacije na svijetu.

O FC Barceloni

Osnovana 1899., FC Barcelona jedan je od vodećih svjetskih nogometnih klubova, sa sjedištem u Barceloni, Katalonija, u Španjolskoj. Klub je osvojio španjolsku profesionalnu nogometnu ligu, La Ligu, 24 puta i UEFA Ligu prvaka pet puta. Poznat od milja kao Barça, klub je u vlasništvu udruge od otprilike 145 000 navijača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo