na rubu živaca /

Evo zašto nam prodavači sve manje izlaze ususret: 'Uzimate odjeću za vikend i onda nam je smrdljivu vraćate'

Image
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Čini se da je trend nekulture u trgovinama odjećom postao redovit, a to se počelo prelamati na kupcima s manirama. Evo jednog slučaja u kojemu je kupac naizgled u pravu iako nije

16.4.2018.
20:54
Dusko Jaramaz/PIXSELL
VOYO logo

Znate kako je - ima nas svakakvih, a tko to može bolje potvrditi nego djelatnici trgovina odjećom. Već smo prenijeli slične priče, poput one iz Osijeka kada su prodavačice jedne poznate 'high street' trgovine upozorile da većinskim dijelom cure i žene na kraju radnog dana ostave, ukratko, svinjac

Čini se da je trend takve kulture u trgovinama odjećom postao redovit. Primjerice, prošlog tjedna u jednoj su trgovini cijene bile prepolovljene uslijed velikih sniženja pa je tako M.D. kupila nekoliko komada donjeg rublja. No kada je došla kući i usporedila ga s onim što je kupila prije, veličina tek kupljene robe nije odgovarala, javlja Glas Slavonije

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je M.D. kazala, nijedan kupljeni predmet nije odjenula, jednostavno je vidjela da je kupila nekoliko manjih nego što joj je potrebno.

"Nisam ni skidala etiketu, nego sam, zajedno s računom, čak i u istoj vrećici u kojoj sam ga kupila, odnijela donje rublje u tu prodavaonicu i zamolila prodavačicu da ga zamijenim za veće. Međutim, bila je strogo protiv bilo kakvog povrata odjeće, za što smatram da nije u redu prema meni kao potrošaču", zaključila je. Nadodaje da je prodavačica bila isključiva i nije dopuštala zamjenu čak ni kad joj je predložena doplata. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Možda će zvučati neobično, no prodavačica je u ovom slučaju ipak bila u pravu. Kako je pravnica Savjetovališta 'Potrošački forum' Dunja Mak objasnila, prodavač nije dužan ni zamijeniti robu ni vratiti novac osim ako kupljeni proizvod, odnosno roba, nema kakav nedostatak. 

"Bilo je slučajeva da mlade djevojke kupe neku odjeću u petak, budu u njoj tijekom vikenda i takvu je, uznojenu i s mirisom duhana, vrate u ponedjeljak te traže povrat novca. Zbog toga i sličnih situacija mnogi prodavači ne izlaze u susret kupcima", objasnila je Mak pa nadodala kako prodavači smatraju da je kupac dužan neposredno u prodavaonici pregledati robu i vidjeti odgovara li mu veličina. Zanimljivo je da, prema riječima Dunje Mak, zamjenu/povrat novca češće daju veće prodavaonice, a manje ne prakticiraju primiti robu natrag, piše Glas Slavonije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo