EVO KOLIKO HRVATI TROŠE: /

Popularna robna kuća objavila poslovne rezultate

Image
Foto: IKEA

IKEA Hrvatska predstavila je u utorak poslovne rezultate za prvu godinu rada tijekom koje je ostvareno 535,9 milijuna kuna prometa.

3.11.2015.
13:25
IKEA
VOYO logo

Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (od 1.8.2014. do 31.8.2015), robna kuća je ostvarila 508.1 milijun kuna, a restoran, kafić i trgovina švedske hrane 27.8 milijuna kuna.

Jako volimo bijelu boju

Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska najavio je planove o pokretanju online prodaje do kraja poslovne godine 2016. te mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U prvoj godini posjetilo nas je gotovo 2 milijuna posjetitelja, ostvarili smo izvrsne prodajne rezultate i saznali puno o hrvatskim kupcima. Sada znamo kako oni najviše vole bijelu boju i moderan stil, osim kuhinja gdje također preferiraju bijelu boju, ali tradicionalan stil. Nastavit ćemo razvijati i prilagođavati ponudu i uslugu na zadovoljstvo naših posjetitelja, s posebnim fokusom na razvoj online kanala prodaje, kako bi IKEA proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi", izjavio je Stefan Vanoverbeke.

Među posjetiteljima je najviše stanovnika iz Zagreb i Zagrebačke županije, njih 67 posto, zatim iz Splitsko – dalmatinske (4,3 posto), Osječko – baranjske (3 posto) te Primorsko – goranske i Varaždinske županije (2,3 posto). Iz inozemstva dolazi 8 posto posjetitelja: Iz BiH-a dolazi 2,8 posto, iz Slovenije 2,4 posto te iz Srbije 2,3 posto. Prosječna dob posjetitelja je 39 godina, a dvije trećine ukupnog broja su žene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

WC-e ispire kišnica

Najprodavaniji proizvodi iz asortimana namještaja su Lack stolići, prodani u 27.527 primjeraka, a potom slijede Kallax rješenja za odlaganja kojih je prodano 19.063 te Billy biblioteke kojih je prodano 17.441. U prvoj godini robne kuće IKEA Zagreb prodano je 181.258 LED žarulja, 77.097 Pokal čaša te 76.361 Bygel spremnika, što ih čini najprodavanijim dodacima.

U skladu s globalnom strategijom održivosti, na krov zagrebačke robne kuća implementirano je 1.300 fotonaponskih panela kojel jeti proizvedu 20-25 posto vlastite potrošnje energije. Čak 94 posto otpada proizvedenog u robnoj kući je reciklirano (900 tona). Od prodaje recikliranog otpada ostvarena je dobit od 116.850 kuna. Kako bi se uštedjela voda, za ispiranje svih WC-a u robnoj kući koristi se kišnica, a posjetitelji su 832 sata proveli puneći bez naknade svoje automobile na električnim punjačima ispred IKEA robne kuće, pripćila je IKEA.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo
Još iz rubrike