Sve koji su na premijerni zagrebački nastup Erika Francesa Shrodyja, poznatijeg kao Everlast, došli očekujući da će čuti tvrdi hip-hop House Of Paina i La Coka Nostre, u ponedjeljak je u zadovoljavajuće ispunjenoj Tvornici čekalo prilično razočaranje.
Od svoje, uvjetno rečeno, dvije karijere Everlast je ovoga puta predstavio samo onu koja mu je donijela velike pop-rock hitove „What It's Like“ i „Put Your Lights On“, Grammyjem nagrađeni duet s Carlosom Santanom.
Drugim riječima, repanja nije bilo ni u tragovima, s iznimkom „Jump Around“, najvećeg hita House Of Paina kojeg je također pretvorio u akustični midtempo, već su stotinjak minuta dugim nastupom dominirali utjecaji kantautorskih divova poput Boba Dylana i Johnnyja Casha čija je „Folsom Prison Blues“ i izvedena pri kraju regularnog dijela koncerta.
Minimalistički set, pojačan tek iznimno kompetentnim klavijaturistom, na trenutke je neizbježno tonuo u monotoniju, ponajprije zbog činjenice da Everlast ipak nije autor sposoban pjesmu učiniti velikom bez pomoći dodatnog instrumentarija, prvenstveno basa i bubnja.
S druge strane, spomenuti hitovi i u ovim su ogoljenim aranžmanima zvučali fantastično, pogotovo jer smo, zahvaljujući ovom nastupu, dobili i uvid u proces njihovog nastanka, odnosno vratili se u vrijeme kada su ih Everlast i ekipa stvarali i uvježbavali na probama.