"Sve je isto k'o i lani" bio bi najkraći opis još jednog u sada već prilično dugom nizu zagrebačkih gostovanja birminghamskih mračnjaka Editorsa.
U nešto više od godinu dana, koliko su izbivali s pozornica našeg glavnog grada, svoju su diskografiju proširili još jednim albumom, uobičajeno solidnim "In Dream", no i ovoga puta su najjaču reakciju izazvale starije uspješnice poput "All Sparks", "Sugar" te finim instrumentalnim dionicama i improvizacijama produžena "Papillon".
Treba, međutim, pohvaliti publiku koja je dupkom napunila Tvornicu kulture, svaku pjesmu ispratila zaglušujućim aplauzom i Tomu Smithu "glumila" prateće vokale na gotovo svim stvarima, a ne, kao što je čest slučaj na koncertima u Zagrebu, samo na dva-tri najveća hita.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/7c6d793c-8f1f-11ec-b5ee-0242ac12001e/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Editorsi su u takvoj atmosferi teško mogli povući pogrešan potez iako moram priznati da se sve teže uspijevam othrvati dojmu kako im većina skladbi malo previše nalikuje jedna drugoj, a nemale sličnosti dijele i s ostalim sljedbenicima post-punk mučenika kao što su Interpol ili Radio 4.
![Image](https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/7d1d9f2e-8f1f-11ec-b7d2-0242ac120022/v/42bc9a34-9d0c-11eb-a404-cedfb09875dd/1280x1280-42bcbbf4-9d0c-11eb-8f97-cedfb09875dd.webp)
Dakako, taj im je povremeni nedostatak originalnosti, pogotovo na ovakvim koncertima, vrlo lako oprostiti, no mislim kako je stvarno došlo vrijeme da netko u Zagreb dovode i američki ogranak ove synth/indie/post-punk scene.
Osjećaj "deja vu" zaokružen je trajanjem od oko sat i pol plus bis, kao i odabirom predgrupe, riječkih Jonathan, čiji sam nastup, istini za volju, propustio u cijelosti.
Nema veze, uvjeren sam da će zagrebačke svirke Editorsa (a i one u ostatku regije) otvarati još puno puta.