Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske Potrošač oglasilo se otvorenim pismom koje je, među ostalim, poslano na adrese zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, Gradske skupštine i Zagrebačkog holdinga. Poručili su da "nitko nema pravo novcem građana pokrivati svoje poslovne promašaje i da nitko nema pravo na "netransparentno upravljanje Holdingom i Gradom".
Vijeće za zaštitu potrošača Grada Zagreba na sjednici 23. veljače odbilo je prijedlog Holdinga za poskupljenjem javnog prijevoza i vode.
Poskupljenje je neprihvatljivo i nepodnošljivo
Potrošač navodi da je poskupljenje neprihvatljivo i nepodnošljivo za potrošače, te da su Holding i njegove podružnice morale pronaći drugačije rješenje za izlazak iz gubitaka, kroz racionalizaciju, više društvene odgovornosti i transparentno upravljanje Holdingom.
"Džepovi potrošača nisu ničija kasica-prasica za pokriva je tuđih poslovnih promašaja, nesposobnosti, za neracionalno i netransparentno poslovanje i vođenje tvrtke, te zlouporabe povjerenih javnih dužnosti. Krajnje je vrijeme da gubitke pokrivaju oni koji su ih stvorili", stoji u priopćenju koje potpisuju predsjednica društva Potrošač Zagreb Jadranka Kolarević i predsjednik saveza Potrošač Ilija Rkman.
specijal-201012070191004-ZET