DVA MILIJUNA LAMPICA: / Božićna bajka kraj Čazme ove je godine još raskošnija

Image

Najveća 'svjetlosna' manifestacija u Hrvatskoj ,14.

5.12.2015.
17:38
VOYO logo

Osim gotovo 400 tisuća lampica više nego lani, ta će manifestacija do 9. siječnja iduće godine posjetiteljima ponuditi i raznovrsniju nego prije enogastro ponudu u novom 'štaglju', božićni tradicijski sajam obrta, izložbu likova iz bajki i crtića, vatromete, jaslice na otvorenom, osvjetljenih 1.700 stabala i druge novosti.

Image

Prvi put se u sklopu te manifestacije predstavlja i cjelokupna turistička ponuda Bjelovarsko-bilogorske županije u organizaciji Turističke zajednice (TZ) Bjelovarsko-bilogorske županije i turističkog Klastera Središnje Hrvatske. Uoči otvorenja na imanju Salaj okupili su se i brojni mediji te turistički agenti iz Hrvatske i inozemstva, među kojima i desetak agenata s tržišta Velike Britanije, koji su Bajku već uvrstili u svoju ponudu, kao i agencije iz Slovenije, Italije, Austrije, Mađarske i BiH, odakle dolazi najviše stranih individualnih posjetitelja i organiziranih grupa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Inicijator cijele priče i 'glava' obitelji Zlatko Salaj, kojeg nazivaju i dušom od čovjeka koji ostvaruje svoj san, svima je poželio da u Bajci uživaju što čini i on dok je svake godine osmišljava i postavlja sa svojom obitelji. "To je ostvarenje mojih dječačkih snova s čime sam krenuo prije 14 godina, nisam mogao ni zamisliti da će biti toliko zanimanja i toliko radosti kod posjetitelja kada dođu na imanje što mi daje još više poticaja da i dalje radim", kazao je Salaj, vlasnik i inicijator cijele priče te je dodao da se ovogodišnju Božićnu bajku postavljalo tri mjeseca.

Image

Kako se svake godine povećava broj lampica i raznolikost osvjetljenih atrakcija, tako se povećava i broj posjetitelja, ali i troškovi koji se ove godine 'penju' na oko milijun kuna. "Ove godine očekujemo više od 100 autobusa s organiziranim grupama, kao i porast broja posjetitelja za bar 10 posto u odnosu na lanjskih 70 tisuća", kaže Bertić dodajući da bez suradnje s partnerima i sponzorima ne bi sve bilo kako izgleda. „Filozofija obitelji Salaj je da se sve što zarade od Bajke odmah dalje ulože u proizvod i imanje pa se tako iduće godine spremamo graditi smještajne jedinice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo