Tvrtka dm-drogerie markt Hrvatska je u poslovnoj godini 2021./2022., koja je završila u rujnu, ostvarila ukupan promet od 2.68 milijardi kuna, što je 13.59 posto više u odnosu na godinu ranije, dok je neto dobit od 66.6 milijuna kuna tek nešto niža nego lani, istaknuto je u četvrtak na konferenciji za novinare. Prošle poslovne godine neto dobit je bila 67.18 milijuna kuna.
"Iza nas je još jedna uspješna poslovna godina u kojoj je ostvaren rast svih ključnih poslovnih pokazatelja", rekao je direktor dm-a Mirko Mrakužić.
Naveo je i kako je broj kupaca koji dnevno posjete prodavaonice dm-a dosegnuo gotovo 87.000 te da je promet u dm online shopu rastao za više od 75 posto. Rast prometa u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda iznosio je više od 40 posto.
Više od 61 milijun kuna za razvoj prodajne mreže
U protekloj poslovnoj godini, dm je uložio više od 61 milijun kuna u razvoj prodajne mreže, dm online shopa i digitalizaciju poslovanja. Uz šest novih prodavaonica, od kojih tri u gradovima u kojima ih dm do sada nije imao, otvoreno je 11 novih specijaliziranih odjela za bezreceptne medicinske proizvode.
U ovoj poslovnoj godini planira se uložiti više od 80 milijuna kuna u razvoj prodajne mreže, asortimana i u digitalizaciju poslovanja, najavio je Mrakužić. Iz tvrtke izdvajaju i nastavak razvoja novih digitalnih usluga te usavršavanje postojećih. Tako je razvijena aplikacija za pametne telefone Moj dm, a od travnja ove godine, kada je pokrenuta, više od 40 posto svih online kupnji obavljeno je putem te aplikacije.
Prosječna plaća
Također, vrijeme ekspresnog preuzimanja online narudžbi u prodavaonicama je prepolovljeno te je sada moguće proizvode preuzeti 90 minuta nakon narudžbe. Gotovo svaki četvrti kupac dm online shopa u protekloj je godini koristio uslugu ekspresnog preuzimanja, ističu iz dm-a.
Po iznijetim podacima, prosječna neto plaća zaposlenih u prodavaonicama iznosila je 11.191,24 kune.
Članovi Uprave su se osvrnuli i na održivost i društveno odgovorno poslovanje, navodeći kako su prošlu poslovnu godinu obilježili i natječaj Zajedno za zelene ideje, u sklopu kojeg je dm s više od 800 tisuća kuna podržao 17 ekoloških projekata. Posebno su istaknuli postavljanje dm ekopunionica za tekuće deterdžente za rublje i posuđa u 12 prodavaonica dm-a u Zagrebu, Dubrovniku, Puli, Rijeci, Osijeku, Varaždinu, Zadru i Splitu. Inače, dm Hrvatska ima 170 prodavaonica u 64 grada te zapošljava 1857 djelatnika.