Dakle nisu krivi oni, nego globalna zbivanja i poteškoće u lancima opskrbe, a to će trajati mjesec dva, kaže gradonačelnik. Ranije je rekao da će tramvaji u gradu koji ima 800 tisuća stanovnika, umjesto svakih 7-8 minuta, s okretišta kretati svakih 8-9 minuta, pa će tako u sat vremena imati pet do šest polazaka umjesto šest do sedam.
Ali, čini se da to baš i nije tako. Bili smo u inspekciji i ustanovili da se tramvaj na pojedinim linijama čeka i po 15 minuta, pa sve do 45 koliko tvrde neki Zagrepčani. Tramvaj zvan čežnja i inspekcija Darinke Trgo.
Zagreb. Četvrtak poslijepodne, zagrepčani u iščekivanju - tramvaja. Pitali smo Franku koliko dugo čeka tramvaj.
"Koliko dugo čekaš tramvaj? Pa jedno 10 minuta." To je više nego inače? "Pa definitivno." Osjeća li zadnjih dana da je manje tramvaja, da joj do negdje treba duže? "Jesam, posebno na ovoj ruti od Kvatrića prema ovom dijelu grada."
A Dubravka...: "Upravo nam sada dolazi tramvaj, ali inače, sad su malo prorijedili vožnje pa sedmice nema kao inače." Čeka li više od 10 minuta? "A da, a nekad i više."
Potom Bono...: "Nekad znam čekat po 10,15 minuta. Najduže što sam čekao znalo je biti 45 minuta... na Kvaternikovom trgu do Savskog mosta, sedmica."
Čekali smo tramvaj na Autobusnom kolodvoru, pa išli do Kvaternikovog trga, htjeli peticom, ali nje nije bilo na vidiku. Sedmica nije kasnila, ali rjeđe stiže na stanicu. Nedostaje dijelova za popravak ZET-ovih tramvaja i buseva. Da glavnim gradom rjeđe putuju šestica, jedanaestica, dvanaestica, osmica - primijetili su i građani.
U tramvajima ćemo se stiskati još mjesec dva, iako je korona. Nabava dijelova ZET-u je stvorila probleme. Tramvaje se u metropoli čeka dulje od 10 minuta. Nije baš čekanje Godota, jer dođe. Kad tad. Kad tad bi u Zagreb, doduše, trebao i metro...
Cijeli prilog pogledajte u videu iz emisije Direkt: