Iako kiša ne predstavlja problem, vjetar koji u četvrtak i petak puše u Zagrebu, s povremenim vrlo snažnim naletima, prisiljava organizatore ovog atraktivnog projekta na otvorenom, zbog sigurnosti posjetitelja i zaštite njihova zdravlja i automobila, odgoditi planirane projekcije.
Otkazana projekcija filma Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw koja je bila predviđena za petak 15.5. prebačena je na petak 22.5., a postojeće ulaznice vrijede za novi termin projekcije. Dugo očekivani početak filmskih projekcija u najvećem Drive-In Kinu u Hrvatskoj konačno kreće u subotu u 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma prema programu.
"Sigurnost posjetitelja je najvažnija", poručuju iz zagrebačke tvrtke Kreativna poslovna rješenja koja je, zajedno s velikim brojem svojih poslovnih partnera, sponzora i pokrovitelja, glavni nositelj ovog atraktivnog projekta, te ističu: „Dva mjeseca smo se u cijeloj Hrvatskoj uspješno čuvali u našim domovima od moguće zaraze koronavirusom, pretrpjeli dva veća i niz manjih potresa u Zagrebu, pa nam je protekla dva dana snažan vjetar htio srušiti platna za projekciju, ali ne damo se! Krećemo u subotu uvečer s projekcijama u našem najvećem Drive-In Kinu s razmakom i želimo svima koji dođu priuštiti sigurne, ugodne i nezaboravne trenutke.“
Projekcije svakog dana od 21 sati
Od subote pa u sljedećih osam dana svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma ljubitelje filmova i večernjih druženja čekaju projekcije atraktivnih filmskih blockbustera poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi. Filmovi će se prikazivati na dva velika 15-metarska ekrana kako bi svaki od posjetitelja iz automobila imao dobru preglednost, a zvuk filma pratit će putem radijske frekvencije u automobilu.
„Jedva čekamo krenuti s druženjem i projekcijama filmova, jer znamo da su naši sugrađani željni događanja i susreta s drugim ljudima. Ni ovi problemi s vjetrom koji nas je prisilio da pomaknemo početak neće nam pokvariti veselje,“ - kaže Zoran Krečar, jedan od voditelja projekta Drive-In kino i dodaje:“ Pobrinuli smo se da epidemiološka zaštita svih osoba bude na visini, a higijena i komfor potpuni. Osiguran je veliki broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača, a cijeli prostor ćemo svakodnevno dezinficirati. Naši djelatnici nosit će zaštitnu opremu radi sigurnosti svih posjetitelja, a ulaznice će se skenirati beskontaktno. Svakom posjetitelju namijenili smo poklon paket s grickalicama i osvježavajućim pićima, a na odlasku ćemo vas ispratiti s pivom i preporukom da ga s guštom popijete kad sretno stignete svome domu.“
Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.
Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr,Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.