Jučer smo objavili vijest o tome kako je
jedna Dalmatinka od Hrvatskog Telekoma dobila račun koji iznosi
ravno 0,00 kn
. Tada joj nije bilo jasno što to
znači, treba li išta platiti, kolika je zatezna kamata, ili ako
se račun ne plati - može li se dobiti ovrha.
Savjeti koje je dobila preko društvenih mreža samo su je zbunili,
a mi smo poslali upit HT-u radi li se o pogrešci i kako ovaj
račun misle proknjižiti.
Njihov odgovor vam prenosimo u cijelosti:
"Svaki korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga HT-a
dobiva mjesečni račun za usluge koje je koristio, u skladu s
propisima koji reguliraju izdavanje računa. Uz račun, korisnik
dobiva i nalog za nacionalna plaćanja kojim se može platiti
novčana obveza po izdanom računu sa svim potrebnim podacima za
plaćanje.
U konkretnom slučaju, korisnica je dobila račun na kojem je
naveden iznos u kojem su obračunate usluge, kao i pripadajući
PDV. Račun na kojem su obračunate usluge korištene u mjesecu ne
iznosi 0,00 kn već je upisan u iznosu koji je veći od 0,00
kn.
Na istom računu je izvršen i odbitak iznosa koji je korisnica
preplatila prilikom plaćanja prethodnih računa te se sve navedene
informacije nalaze na računu. Drugim riječima, nakon odbitka
preplaćenog iznosa korisnica nema nikakvo dugovanje po tom računu
te se u predmetnom slučaju ne može pokrenuti ovrha.
Korisnicu smo u međuvremenu izravno kontaktirali kako bismo
pojasnili pojedinosti vezane uz konkretan slučaj".