Jučer smo objavili vijest o tome kako je jedna Dalmatinka od Hrvatskog Telekoma dobila račun koji iznosi ravno 0,00 kn. Tada joj nije bilo jasno što to znači, treba li išta platiti, kolika je zatezna kamata, ili ako se račun ne plati - može li se dobiti ovrha.
Savjeti koje je dobila preko društvenih mreža samo su je zbunili, a mi smo poslali upit HT-u radi li se o pogrešci i kako ovaj račun misle proknjižiti.
Njihov odgovor vam prenosimo u cijelosti:
"Svaki korisnik elektroničkih komunikacijskih usluga HT-a dobiva mjesečni račun za usluge koje je koristio, u skladu s propisima koji reguliraju izdavanje računa. Uz račun, korisnik dobiva i nalog za nacionalna plaćanja kojim se može platiti novčana obveza po izdanom računu sa svim potrebnim podacima za plaćanje.
U konkretnom slučaju, korisnica je dobila račun na kojem je naveden iznos u kojem su obračunate usluge, kao i pripadajući PDV. Račun na kojem su obračunate usluge korištene u mjesecu ne iznosi 0,00 kn već je upisan u iznosu koji je veći od 0,00 kn.
Na istom računu je izvršen i odbitak iznosa koji je korisnica preplatila prilikom plaćanja prethodnih računa te se sve navedene informacije nalaze na računu. Drugim riječima, nakon odbitka preplaćenog iznosa korisnica nema nikakvo dugovanje po tom računu te se u predmetnom slučaju ne može pokrenuti ovrha.
Korisnicu smo u međuvremenu izravno kontaktirali kako bismo pojasnili pojedinosti vezane uz konkretan slučaj".