Da bi ušli u Crkvu golišavci će morati kupiti majicu

Svi neprimjereno odjeveni gosti koji žele posjetiti vodnjansku crkvu Svetog Blaža moći će ispred crkve kupiti majicu ili maramu s logom grada.

27.5.2011.
15:54
VOYO logo

Inicijativu je pokrenula upravo gradska Turistička zajednica sa željom da omogući turistima koji se zateknu u blizini crkve, a zbog vrućine nisu primjereno odjeveni, da u nju ipak uđu, piše Glas Istre.

"Ispred crkve će biti štand na kojem će se prodavati majice i marame. Cijene još nismo utvrdili, ali bit će simbolične, da pokrijemo troškove njihove izrade, dok će ostatak novca ići crkvi. Nije nam cilj zarada nego promocija jer će posjetitelj kući ponijeti svojevrsni suvenir", kaže Morena Smoljan Makragić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje što znači biti neprimjereno odjeven, odgovorila je da su to majice bez rukava, kratke suknje, kupaći kostimi i slično.

S ovom se idejom slaže i župnik Marijan Jelenić, koji se svojedobno pohvalio da u sezoni odbije primiti i do 1.800 posjetitelja crkve Sv. Blaža, a poznat je i po tome što je pred koju godinu iz crkve izbacio i ekipu BBC-a koja je željela snimiti dokumentarac o vodnjanskim relikvijama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedan od razloga zašto je vodnjanski župnik sada odlučio javno upozoriti na nužnost propisnog odijevanja pri obilasku crkve Sv. Blaža, kaže, sve su oskudnije odjeveni turisti.

"Prije su se ovakvi objekti više poštivali, a u zadnje tri, četiri godine nastala je navala golotinje. Čujte, crkva se bavi duhovnom stranom čovjeka, kao što se roditelj bavi dobrim odgojem svoga djeteta. Pustiti ljude da obilaze ovaj naš divni katolički spomenik nepropisno odjeveni, bilo bi isto kao da vi pustite dijete da za vrijeme ručka stavlja pijesak u paštašutu", poručio je Jelenić.

Vezani članci:

arti-201012060318006 arti-201010130538006 arti-201010260421006 arti-201105050879006 arti-201105250720006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo