kritike /

Članovi političke platforme 'Zagreb je naš': 'Već 16 godina nije proširena mreža tramvajske pruge'

Image
Foto: Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL

'Zagreb je naš' i pridružena joj stranka 'Za grad' inzistirat će na problemu javnog prijevoza u kampanji za lokalne izbore kako bi s građanima učinili Zagreb boljim

14.3.2017.
13:12
Ilustracija/Tomislav Miletić/PIXSELL
VOYO logo

Članovi stranke "Za grad" i političke platforme "Zagreb je naš" upozorili su u utorak da u Zagrebu već 16 godina nije proširena mreža tramvajske pruge, već se umjesto novih tramvajskih tračnica grade javne garaže u središtu grada, čime se još više usporava ionako otežano kretanje gradom.

"Zagreb je naš" i pridružena joj stranka "Za grad" inzistirat će na problemu javnog prijevoza u kampanji za lokalne izbore kako bi s građanima učinili Zagreb boljim, rečeno je na konferenciji za novinare na kojoj su sudionici umjesto transparenata držali kartu zagrebačke tramvajske mreže, na kojoj se vidi da u 16 godina nije izgrađen ni metar nove tramvajske pruge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Politički ekolog Tomislav Tomašević je istaknuo da sadašnja gradska vlast umjesto gradnje nove pruge, već 16 godina vodi prometnu politiku temeljenu na gradnji javnih garaža u središtu grada. Kazao je da se time privlači dodatni broj automobila i usporava tramvajski prijevoz te naveo kako su prije 100 godina tramvaj vukli konji prosječnom brzinom od osam, a danas električni tramvaj vozi tek 12 kilometara na sat.

"Prikaz je to i problema javnog prijevoza njegove neefikasnosti i sporosti. 'Zagreb je naš' i politička stranka 'Za grad' neće stati dok se tramvajska mreža ne proširi i ne poboljša", kazao je Tomašević i pozvao građane da im se pridruže "jer je dosta takvoga upravljanja gradom".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Lokacija u Ulici braće Domany na neki načina simbolizira zaustavljanje razvijanja prometne mreže javnog prijevoza u Zagrebu, rekao je Ivan Zelenić supredsjednik stranke Za grad. Pojasnio je da su prije 30 godina na toj lokaciji postavljeni temelji za tramvajsko povezivanje Horvaćanske ceste s Ljubljanicom i Črnomercem što je trebalo javni prijevoz učiniti učinkovitijim, pouzdanijim te ga rasteretiti.

"Ono što je započeto pred Univerzijadu 1986. godine to i danas stoji ovdje. To su šahtovi i temelji, a nije napravljeno ništa novo. Zagreb stoji, kada se govori o tramvajskom prometu. Nema razvoja, putnika je sve više, a opterećenje na prometnice sve veće. Ovo je samo dio prče o kompletnom zaustavljanju tramvajskog prometa u Zagrebu", ustvrdio je Zelenić.

Politička aktivistica Urša Raukar je dodala kako je prije nekoliko dana zagrebački gradonačelnik Bandić obećao novu tramvajsku liniju od Črnomerca do Horvaćanske. "Isti je gradonačelnik isto obećanje dao prije 10 godina. Tada je obećao tramvajsku liniju koja bi povezala sjever i jug zapadnog dijela grada i time rasteretila Savsku ulicu, te bi tramvajski promet koji ima samo dvije bitne vertikale, bio brži. No to se nije dogodilo", rekla je.

Podsjetila je da je Bandić obećao i remize u Blatu, na Jakuševcu, tramvajsku liniju od Glavnog kolodvora do Dugava, brzu liniju do zračne luke i konstatirala da u zadnjih 16 godina nije izgrađen niti jedan metar nove tramvajske mreže.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Stara narodna poslovica 'obećanje ludom radovanje' razlog je, među ostalim, što smo oformili političku platformu "Zagreb je naš", a kako više 'ne bismo bili ludi'. Mi smo tu da vratimo Zagreb na put razvoja transparentnog i poštenog", rekla je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo