Sve je počelo kad je 21. svibnja u dvorištu 'prozvane' obitelji, u kojem već desetljećima stoji telefonski stup s ormarićem, 'pukla' telefonska žica, vod bez kojeg signala nema ni jedan telefonski priključak u čak dvadesetak objekata u širem susjedstvu. Kako su za Novi list ispričali susjedi obitelji i stanovnici odsječenog kvarta, nakon prijave kvara T-HT-u nije došlo do popravka jer su vlasnici dvorišta zapriječili pristup stupu. Navodno je spomenuta obitelj prije više godina od HT-a tražila izmještanje stupa iz njihova dvorišta i njegovo preseljenje na javnu površinu, no navodno nitko iz Telekoma nije reagirao na taj zahtjev.
Iz T-HT-a im već pet godina ne odgovaraju na zahtjev?
"Što je razlog kvara ne znam, niti me zanima, ali je točno da serviserima ne dopuštamo pristup stupu", potvrdila je članica obitelji objasnivši da do ove situacije nije ni trebalo doći da su se Telekomovi službenici udostojili odgovoriti na njihove usmene, a potom i pismene molbe za seljenjem spornog stupa koje su slali pet godina.
T-HT: Računi za telekomunikacijske usluge bit će korigirani
Komentar situacije Novi list je zatražio iz Odjela za odnose s javnošću Hrvatskog Telekoma. "Zbog oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela od strane nepoznate osobe došlo je do kvara što je uzrokovalo prekid u korištenju telekomunikacijskih usluga za manji dio korisnika na navedenoj lokaciji. Naši su djelatnici odmah izašli na teren kako bi se utvrdile sve činjenice te otklonio kvar. Međutim, sanaciju nije bilo moguće izvršiti s obzirom da vlasnik zemljišta na kojem je lociran kvar nije dozvoljavao pristup elektroničkoj komunikacijskoj infrastrukturi. U međuvremenu su poduzete brojne aktivnosti kako bi se riješila nastala situacija te je trenutno u tijeku izrada rješenja kojim bi se omogućilo izmještanje stupa s predmetne lokacije.
Također, naši su djelatnici u kontaktu s korisnicima koji trenutno imaju poteškoće te intenzivno radimo sve kako bismo im, što je moguće prije, omogućili korištenje usluga. S obzirom da dio korisnika nije bio u mogućnosti koristiti usluge u proteklom razdoblju, računi za telekomunikacijske usluge bit će korigirani", naveli su iz T-HT-a.