OPASNA DIONICA NA JADRANSKOJ MAGISTRALI / Nagla kočenja, sudari, izgubljeni životi... 'Cesta smrti' u 12 godina odnijela je 110 života, traži se rješenje

Jedna od najkritičnijih točaka na brzoj cesti između Trogira i Splita je upravo križanje u Kaštelima gdje je već izgubljeno mnogo života

4.11.2022.
21:51
VOYO logo

Magistrala kroz Kaštela ili "cesta smrti" kako je zovu lokalni mještani, u samo 12 godina prije rekonstrukcije, odnijela je 110 ljudskih života. Iako se ta crna brojka nakon rekonstrukcije drastično smanjila, ostale su pojedine crne točke. Jedna od njih je križanje kod Kaštel Sućurca, gdje je u posljednjih pet godina život izgubilo desetoro ljudi, kaže se u prilogu RTL-a Danas.

Zašto je cesta i dalje opasna, iako je iz dvotračne pretvorena u četverotračnu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna od najkritičnijih točaka

Jedna od najkritičnijih točaka na brzoj cesti između Trogira i Splita je upravo to križanje. Razlozi stradavanja su višestruki - prije svega neprilagođena brzina, ali i loše tehnološko rješenje samog križanja. Skretanje u desno je zapravo najveći problem, a brzom cestom se vozi brzinama od 80 do 100 kilometara na sat, dok bi pri skretanju udesno ta brzina smjela biti svega 10, maksimalno 15 kilometara na sat.

Nagla kočenja, sudari, izgubljeni ljudski životi - epilog su cijele ove situacije. Križanje je privremeno zatvoreno i tako će biti do daljnjega, odnosno tako su nam potvrdili iz Hrvatskih cesta ali i Grada Kaštela gdje smo razgovarali s gradonačelnikom koji je i pokrenuo inicijativu prema Hrvatskim cestama da se nađe neko bolje i povoljnije rješenje koje bi sačuvalo ljudske živote.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prijelaz za pješake bit će u podvožnjaku

"Koliko sam ja razumio predstavnike Hrvatskih cesta, postoje dvije verzije - da ostane semafor sa uljevnim trakama ili da se ukine skroz semafor, ali da budu uljevne trake desno i desno u svakome smjeru", kazao je za RTL gradonačelnik Kaštela Denis Ivanović.

Dodaje kako bi prijelaz za pješake bio u podvožnjaku ispod ceste, a vozila koja bi se kretala iz naselja sjeverno od postojećega raskrižja, 500 metara dalje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislim da je najbitnija sigurnost i pješaka i vozača, ljudskih života a šta ćemo možda okružiti petsto metara dalje, mislim da to ne predstavlja neki problem", zaključio je gradonačelnik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike