Završena je trakavica s dodjelom taksi licenci u Zagrebu. Najveći gubitnik je Taksi Cammeo, koji nije dobio niti jednu novu licencu, dok Pavo Zubak, koji je dobio 120 licenci, u velikom stilu dolazi na ulice Zagreba. Tako će se dodatno zaoštriti konkurencija među taksistima.
Snaga i potencijal u drugim gradovima
Iako su iz Gradskog ureda za promet poručili kako Taxi Cammeo nije zadovoljio uvjete, ta tvrtka se odmah nakon objave rezultata za koncesiju obratila javnosti, i to Oproštajnim pismom za Udrugu Radio Taksi Zagreb. U njemu pojašnjavaju kako su oni svoj zahtjev za koncesiju "za dodatnih 80 vozila povukli, jer su prepoznali snagu i potencijal u drugim gradovima Hrvatske". Tako će zasad u Zagrebu ostati na 76 vozila.
Tehnički direktor Taxi Cammea navodi da su, i uza sve neprofesionalno ponašanje Radio Taksija Zagreb prema njima te pokušaje da im se našteti, građani Zagreba prepoznali da im je potrebna inovacija u taksi poslovanju.
'Zadnji trzaji Radio Taksija'
"Taxi Cammeo je ponudio kvalitetnu i besprijekornu uslugu, Taxi Cammeo je ponudio kvalitetnu i besprijekornu uslugu, svojim inovacijama natjerao je konkurenciju da razmišlja.svojim inovacijama natjerao je konkurenciju da razmišlja o svakom svom sljedećem potezu. Iako su ovi zadnji trzaji Udruženja Radio Taksi Zagreba, napominjemo kako je Taxi Cammeo dolaskom u svaki grad pokrenuo val noviteta unutar taksi tržišta, te mnogim drugim djelatnostima otvorio novu perspektivu poslovanja. Rijeka, Osijek i Zagreb su se pokazali kao dobar slijed odabira za poslovanje, i tu nećemo stati jer pripremamo inovacije i za druge gradove", poručuje Dražen Medić iz Taxi Cammea.
"Ovo oproštajno pismo upućeno Udruženju Radio Taksi Zagreba je pohvala zahtjevnom tržištu koje se pokazalo u Zagrebu. I zato svima hvala. Taxi Cammeo ne odustaje od svoje poslovne vizije i dalje će držati na kvaliteti usluge i voditi brigu o dostojanstvu svojih radnika", stoji u oproštajnom pismu.
Što nude Zubak i Eko Taksi?
Podsjetimo, Pavo Zubak kao nova taksi konkurencija na ulice dolazi već sljedećeg tjedna, i to sa 120 vozila.
I vlasnici Eko Taksija također dolaze na ulice, i to s 50 hibridnih vozila. Eko Taksi i Zubak vozit će po istoj cijeni – 14 kuna za start i 5,80 kuna po kilometru vožnje. Cijene su iste 24 sata dnevno.
Time je i "starim" taksistima Radio Taksija Zagreb situacija dodatno otežana jer i dalje drže najviše cijene vožnje. No, unatoč svemu, udruženje Radio Taksi Zagreb nedavno je poručilo da Cammeo odbrojava posljednje dane zbog vozila bez dozvola.
Vezani članak:
arti-201109290839006 arti-201109290131006 arti-201107040007006 arti-201106280274006