BRAT MILIJANA BRKIĆA REGISTRIRAO 37 FIRMI NA ATRAKTIVIM LOKACIJAMA: /

Otvara barove, pedikure, suvenirnice, modne dućane...

Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Jozo Brkić, HDZ-ova brat Milijana Brkića, ima registrirano 37 poduzeća na svoje ime, od kojih je devet registrirano samo u prvom mjesecu ove godine

4.2.2019.
21:45
Sanjin Strukic/PIXSELL
VOYO logo

Brat potpredsjednika Sabora i zamjenika predsjednika HDZ-a Milijana Brkića, Jozo Brkić, na svoje ime ima registrirano 37 poduzeća, od kojih je devet registrirano samo u prvom mjesecu ove godine, piše Jutarnji list. Sa svojim tvrtkama uglavnom konkurira za atraktivne gradske i državne prostore.

S tim poduzećima ušao je u najam 26 gradskih i državnih zagrebačkih prostora gdje se bavi različitim biznisima, od barova, pedikure i manikure, brijačnice, pa sve do trgovine sa suvenirima, tapas bara i modnog dućana za muškarce.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pet atraktivnih prostora u državnom vlasništvu

Osim toga, čeka i rezultate natječaja za pet izuzetno atraktivnih prostora u državnom vlasništvu.

Prema njegovim riječima, u Gajevoj 6, gdje se donedavno nalazila turistička agencija Kompas koja je otišla u stečaj, namjerava napraviti "lokal za doručak", a prostor u Gajevoj 7 preuredio bi u fitness centar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brkić ovih dana otvara tri nova projekta. Među njima su lokal u Miškecovu prolazu te trgovina sa suvenirima u Staroj Vlaškoj.

U prolazu Oktagon planira otvoriti modni dućan za muškarce koji bi nazvao Mr. B. Nice. "Bio bi to dućan primarno za muškarce koji drže do svog izgleda i sekundarno za žene (koje traže prigodne poklone za svoje muškarce), a u prostoru će biti i jedna stolica za šišanje i brijanje", kaže Brkić.

Vjeruje da oživljava grad

"Cilj mi je imati pedesetak prostora, i u njima razvijati razne poslove. Vjerujem da na taj način oživljavam grad", rekao je Brkić za Jutarnji list.

Na gradske i državne natječaje javlja se s raznim cijenama, no u prosjeku četvorni metar tih prostora stoji od 50 do 75 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Moja strategija je da šaljem pisma namjere da se prostori koji su prazni, stave na natječaj, pa kad je objavljen, pobijedi onaj tko da najpovoljniju ponudu iznad početne cijene", kaže Brkić.

U gotovo godinu dana, narastao je od devet gradskih prostora u najmu, do 26 prostora. Trenutno ima zaposlenih više od 20 djelatnika. "Svi ti poslovi kao da su moja djeca, želim u svim tim poslovima zadržati suvlasništvo", istaknuo je Brkić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Način da postane vlasnikom lokala

Kako piše Jutarnji list, neki nagađaju da Brkić to radi kako bi na kraju postao vlasnikom tih lokala, jer bi prema novom zakonu pravo prvokupa u slučaju prodaje tih prostora trebao imati onaj koji je u njegovom zakupu.

Brkić takvu kupovinu ne odbacuje. Međutim, ističe da to neće biti baš tako lako. "Treba zadovoljiti niz uvjeta, jer da bi se uopće steklo pravo prvokupa zakupac mora u tom prostoru biti najmanje pet godina. Isto tako neće ići u prodaju atraktivni prostori odnosno ovi u nultoj i prvoj zoni jer na njima se više može zaraditi od najma nego prodaje, a moje tvrtke u najmu imaju najviše tih prostora."

Brkić, koji se iz Austrije vratio prije par godina, tvrdi da biznise u spomenutim prostorima pokreće “vlastitim sredstvima”. U tome su mu se pridružili i neki austrijski partneri.

Navodno je dobio oko 15 posto svih natječaja na koje se javio, a ušao je u neke privatne prostore gdje je otvorio, primjerice, brijačnicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ulaganja isplativa u periodu od oko sedam godina

U prostoru u Mesničkoj ulici s partnerima završava apartmane za dnevni smještaj. Tako nešto želi napraviti i u prostoru na Jelačićevu trgu, no u tom prostoru trenutno smije napraviti samo poslovne urede.

S obzirom da velika većina Brkićevih lokala u derutnom stanju, potrebno je dosta ulaganja. Prema njegovim projekcijama, "svaka od tih investicija trebala bi se isplatiti u periodu od oko sedam godina”, piše Jutarnji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo