VRIJEME KAD SE NE PITA ZA CIJENU? /

Ovogodišnji blagdani bit će itekako skupi: 'Čak i ako ove godine za Božić kupimo manje, potrošit ćemo više'

Lani se u Hrvatskoj u prosincu potrošilo rekordnih 17,5 milijardi kuna, a procjenjuje se da će ovih blagdana pasti novi rekord

4.11.2022.
21:16
VOYO logo

Procjene su da će ovogodišnja blagdanska potrošnja premašiti lanjsku, koja je bila rekordna. Jer, nema onoga što božićna čarolija ne može prodati: drvca, ukrasi, kuglice i ostalo blagdansko blještavilo već su počeli prazniti ionako "mršave" novčanike, prenosi Danas.hr.

Primjerice, cijene dekoracija u odnosu na lani porasle su za dvadesetak posto. A blagdanska prodajasvake godine počinje sve ranije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'NE TREBA ZAZIVATI NEGATIVAN SCENARIJ' /

Evo što sve Vlada nudi sindikatima: Dva povećanja osnovice plaća, povećanje božićnice, regresa, ali i dara za dijete

Image
'NE TREBA ZAZIVATI NEGATIVAN SCENARIJ' /

Evo što sve Vlada nudi sindikatima: Dva povećanja osnovice plaća, povećanje božićnice, regresa, ali i dara za dijete

Božićna košarica - 20 posto skuplja

Lani se u Hrvatskoj u prosincu potrošilo rekordnih 17,5 milijardi kuna. Procjenjuje se da će ovih blagdana pasti novi rekord. Znog inflacije, čak i ako kupimo manje, potrošit ćemo više!

"Možda se neće kupiti više dobra, ali će svakako u kombinaciji povećanih cijena i vrlo visoke inflacije i kombinacije da se ipak želi potrošiti i malo se opustiti, očekujemo da će se ipak trošiti više", kazao je za RTL predsjednik Nezavisnih hrvatskih sindikata Krešimir Sever.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Blagdani neće biti jeftini – svaka treća kuna zbog visoke inflacije otići će na hranu, a božićna košarica u prosjeku će biti skuplja 20 posto.

Sniženja počinju odmah nakon Božića

"Činjenica je da će ta košarica sada biti tu negdje u istim iznosima, ali još skromnijeg obuhvata, a da ne govorimo o onoj srednjoj koja ima širi obuhvat, ali će i ona biti skromnija", tvrdi Sever.

U društvu Potrošač podsjećaju da sniženja počinju 27. prosinca.

"Svaki trgovac koji komunicira riječ 'sniženje' i na taj način prodaje svoju robu na policama, u svakom slučaju je u prekršaju. Ova sniženja s kojima se privlači u trgovinu nisu po pravilniku", kaže predsjednica Centra za edukaciju i informiranje potrošača Tanja Popović-Filipović.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo