Bauk ipak nije jako štedljiv kao što tvrdi

Osim plaće od 210.823 kune, novopečeni ministar uprave Arsen Bauk je iz proračuna za putne troškove, stanarinu, režije, javni prijevoz i naknadu za odvojeni život uzeo 104.151 kunu na godinu.

29.1.2012.
20:36
VOYO logo

Osim plaće od 210.823 kuna, Arsen Bauk iz proračuna je za putne troškove, stanarinu, režije, javni prijevoz i naknadu za odvojeni život (Brač – Zagreb) uzeo 104.151 kunu na godinu. O smanjenju ili čak ukidanju povlastica, kao što su plaćeni stan ili naknada za odvojen život, Bauk ne razmišlja.

"O kojim povlasticama je riječ? Jedina povlastica bila je mirovina, a ona je ukinuta. Naknada postoji zbog povećanih troškova života na dva mjesta, a ne kao naknada za 'duševne boli' zbog odvojenosti od nekoga. Tako su mi objasnili u saborskom odboru", kaže Bauk koji, kako kažu njegovi kolege za 24sata, oduvijek živi u Zagrebu s nevjenčanom suprugom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Trošio sam između 6.000 i 7.000 kuna na mjesec, što nije malo. Ono što je ostalo pomnožite s 48 mjeseci i pribrojite kamatu pa se dođe do tog iznosa ušteđevine", pojasnio je novinarima svoju računicu Bauk. Trošio je gotovo 2.000 više od prosječne hrvatske plaće, a na račun sprema dvije prosječne plaće na mjesec, odnosno oko 10.500 kuna.

Naknade za cestarinu, trajekt...

Bez kamate bi prema toj računici u četiri godine, koliko traje zastupnički mandat, uštedio 504.000 kuna. Kao saborski zastupnik, uz dobru plaću, imao je i zastupničke povlastice koje također plaćaju porezni obveznici. S obzirom na to da je s Brača, Bauk je imao i ima pravo na naknadu za korištenje svog privatnog automobila u službene svrhe. U njegovu slučaju, Peugeotom 307 iz 2004. putovao je četiri godine na sjednice Sabora barem tri puta na mjesec, za što mu je isplaćeno 138.774 kune. Ne da je time mogao isplatiti automobil, nego je mogao kupiti novi s punom opremom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posebno mu se isplatilo za cestarinu – 23.802 kune, a cestarina Zagreb – Split inače iznosi 157 kuna za automobile bez prikolice. No kako bi došao do Brača, morao se voziti i trajektom koji se za automobil plaća 126 kuna u jednom smjeru, pa su tako građani za Bauka u prošlome mandatu platili još 12.044,47 kuna. U to je uračunat prijevoz taksijem, vjerojatno za vožnju do aerodroma.

Naime, nekad je Peugeot zamijenio zrakoplovom pa su građani za to izdvojili još 26.728,96 kuna, a za druga službena putovanja ovim prijevoznim sredstvom još su dodali 10.517 kuna. Isplaćene su mu i dnevnice u iznosu od 4.516,32 kune, a plaćen mu je i hotelski smještaj 3.310,49 kn.

Podsjetimo, 39-godišnji ministar prijavio je u imovinskoj kartici 676.000 kuna i 53.000 eura ušteđevine. Pohvalio se da je to uspio uštedjeti u četiri godine s plaćom od 17.568,59 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo