Milan Bandić u izbornoj je godini obećao oprost prvih kazni, rekavši kako 'svatko ima pravo jednom pogriješiti'. Čini se da to više ne smatra jer je ta mjera sad ukinuta. U Gradu navode kako je to 'ionako bilo samo usmeno naređenje'.
No dodaju kako su tim jednogodišnjim opraštanjem Zagrepčane uspjeli motivirati da 'propisno parkiraju i češće kupuju karte za javni prijevoz', prenosi Večernji.
'Odgovorna upravljačka politika'
U ZET-u kažu kako su i oni, kao i Grad, socijalno osjetljivi prema korisnicima, stoga je 1. ožujka prošle godine uvedeno opraštanje kazni. Ipak, dodali su, uvažili su i 'mišljenja korisnika koji savjesno plaćaju uslugu prijevoza', a oni imaju 'odgovornu upravljačku politiku' pa se 'dosadašnja pogodnost više ne primjenjuje'.
Iz Zagreparkinga naglašavaju kako oni nisu ni nadležni za izdavanje kazni, već je to posao prometnih i komunalnih redara, dok oni vozači koji ne plate parkiranje ionako ne dobivaju kazne, već plaćaju dnevnu parkirnu kartu.
'Građani se o postupku žalbe za premještanje nepropisno parkiranih vozila mogu obratiti Gradskom uredu za prostorno uređenje te Sektoru prometnoga i komunalnog redarstva koji vode predmetnu evidenciju. Ako Ured odluči odustati od izdanog naloga, o istome će informirati i podružnicu Zagrebparkinga, koja će postupiti prema važećim zakonskim i podzakonskim aktima kojima je uređen promet u mirovanju na području grada Zagreba', objasnila je Maja Toš iz Zagrebparkinga iz kojeg Večernji neslužbeno doznaje da će vozači kojima pauk odnese automobil prvi ili deseti put, platiti uobičajenu cijenu. Isto kao i dnevnu kartu ako je se zaboraviti nadoplatiti, ovisno o zoni.
Završili s milijunskim minusom
Opraštanje kazni prestalo je vrijediti iako je Bandić uvjeravao javnost da se ne radi o predizbornom triku, rekavši kako 'posljednjih pet godina ponavlja kako svatko ima pravo na jedan žuti karton, bilo da se zatekne u tramvaju ili pogrešno parkira'. No to baš ne stoji, navode u ZET-u i Zagrebparkingu - naglašavaju kako je nenaplaćivanje kazni firmama donijelo više milijuna kuna minusa u blagajnama.
'Bio bih sretan da nema pauka i kontrolora, da komunalni i prometni redari nemaju posla. Nije nam namjera loviti ljude lasom po tramvajima i parkiralištima i naplaćivati kazne, bilo to 15, 20 ili 25 milijuna godišnje. Namjera nam je da se to ne čini i da se uvede red', zaključio je Bandić.