Upravo se SDP-ov disident, podsjetimo, zgrozio na upozorenja Transparency Internationala da je Bandić na emitiranje oglasa u medijima potrošio oko 10 milijuna kuna, što čini tek polovicu ukupnih troškova kampanje na koje otpada i najam prostorija, režije, putovanja, promotivni materijali, organizacija događaja, proizvodnja reklamnih spotova...
arti-200912230215006Što se tiče novca utrošenog na HRT-u, drugoplasirani predsjednički kandidat je nezavisni kandidat Nadan Vidošević s 1,607 milijuna, a slijedi ga još jedan HDZ-ov disident Dragan Primorac s utrošenih 1,314 milijuna kuna.
Četvrti je Josipović sa 645,3 tisuća kuna, zatim Andrija Hebrang sa 620 tisuća, Miroslav Tuđman s 345 tisuće kuna. Donji dio liste čine Boris Mikšić s 254 tisuće, Vesna Pusić s 211, Damir Kajin sa 191, Vesna Škare-Ožbolt sa 157 tisuća, Josip Jurčević sa 72 tisuće i Slavko Vukšić s 32 tisuće kuna.