Dva mjeseca nakon potresa, u centru Zagreba kaos. Vlaška ulica, srce grada, gotovo cijelu srijedu je bila zatvorena za promet zbog uklanjanja dimnjaka. Da slijedi poremećaj prometa iz grada Zagerba najavili su u utorak poslijepodne, na svojim stranicama, ali očito su to rijetki stigli saznati pa je to stvorilo ogromne gužve. No, gradonačelnik to jučer nije spominjao, ali se zato osvrnuo na sve glasnije prijedloge da se zbog opasnosti od rušenja zgrada zbog tramvaja u najužem centru proglasi pješačka zona. Njegov odgovor glasi - gradit ćemo metro.
''Ako građani pozitivno reagiraju na prijedlog da napravimo prvi kilometar U-Bahna od Iličkog placa do Draškovićeve, onda bi to mogla biti pješačka zona - cijela Ilica od Iličkog placa do Jelačić placa i Jurišićevom od Jelačić placa do Draškovićeve", kazao je graonačelnik Milan Bandić.
Dugo se u Zagrebu spominje metro, 50 godina je prošlo od prve studije o metrou, pričao je o njemu Bandić puno puta, ali nikad ništa. Mnogi u glavnom gradu priželjkuju podzemnu željeznicu, kojom bi se brzo stizalo s jednog kraja grada u drugi, kao što ljudi putuju po cijelom svijetu već 150 godina.
Koliko je to uopće izvedivo pokušali smo doznati od više
građevinskih stručnjaka, no njih najmanje petero nije htjelo
komentirati temu, neki su je nazvali osjetljivom, neki spominjali
kako se o tome tek treba razgovarati.
No, jedan od autora projekta lake gradske željeznice, odnosno
brzog podzemnog tramvaja još iz 2006. rekao nam je kako je
uvjeren da se projekt spominje samo u svrhu nadolazećih izbora,
da je za njegovu realizaciju potreban veliki novac kojeg nema,
kao i da se on može ostvariti tek nakon smjene gradske vlasti.