Nova predstava Olivera Frljića pod nazivom "Unsere Gewalt und eure Gewalt" (Naše nasilje i vaše nasilje) premijerno je izvedena u bečkom kazalištu Schauspielhaus.
Kazališni kritičar austrijskog Die Pressea oštro je iskritizirao predstavu, ocijenivši je "banalno jednostavnom, amaterskom i dosadnom".
Norbert Mayer piše kako je ova Frljićeva predstava "najgora točka sezone", "laički odigrana" te da "dosađuje u grčevitim pokušajima šokiranja".
"Kao predložak je navodno poslužila trilogija 'Estetika otpora' Petera Weissa koja suvereno obrađuje temu radničke klase u fašizmu. Frljić je očito htio upotrijebiti kao okvir za aktualnu situaciju u Europi. Umjesto fašizma, glavni neprijatelj je kapitalizam, dok su izbjeglice koje nadiru u EU izrabljena klasa. Može biti. Međutim, uprozorenju nema književnu kvalitetu, kao ni uvjerljivu angažiranost. Jedino što smo vidjeli je neprimjeren pokušaj šokiranja napadom na sve i svakoga. Tekst predstave je antizapadan i antiliberalan", piše Mayer.
"Predstava duga 75 minuta počinje s devet glumaca u narančastim zatvoreničkim odijelima koji su trebali predstavljati izbjeglice s Bliskog istoka ili djecu imigranata. Nakon toga su se skinuli te počeli ljubiti i milovati. Nastale su hetero-, homo- i biseksualne grupe. Njihova tijela bila su prekrivena orijentalnim znakovima, a za glazbenu pozadinu svirala je pjesma "Silent Night" (Tiha noć).
Autor Norbert Mayer kao posebno promašene dijelove predstave, za koju piše kako joj je smisao isključivo da isprazno šokira, izdvaja scene u kojoj muslimanka s hidžabom iz svoje vagine izvlači austrijsku zastavu te scenu silovanja žene - 'Isus' u crveno-bijelo-crvenim gaćama koji prisiljava ženu na seksualni odnos.