"Dijagnoza: ambiciozna optimisticna uporna, ponekad naivna, volim
izazove,ako volis osobu koja samouvjereno prezentira emocije i
informacije javi se" - tako se u neobičnom video žIvotopisu
predstavila Katarina Moškatelo.
Nakon otkaza na radiju, dobrom starom papirnatom žIvotopisu udahnula je novi - kreativni život. "Zašto u nekom trenutku slati suhoparne europass CV-ove s mrtvim slovom na papiru? Nekako živimo užasno ubrzano, tko ima vremena i kad pročita dvije tri stranice o meni, kakav je dojam zapravo stekao?", pita se Katarina.
Zato iz videa doznajemo - da Katarina i snima reklame, radi kao turistički vodič te snima audioknjige za slijepe i slabovidne osobe. No životopis - koji je hit na YouTubeu - napravila je s dobrim razlogom.
"Poanta mi je bila izmotivirat samu sebe, a onda izmotivirat i sve ostale da od sjedenja i rađenja neke rupe na kauču nemamo ništa već se stvarno moramo pokrenuti", kazala je.
I nije jedina. I Tine Šmanjak napravila je nešto novo. Nakon otkaza zakupila jumbo plakat. Za samo nekoliko dana - postala je marketinška direktorica stomatološke Poliklinike.
Kreativan je bio i komičar Ivan Šarić koji je snimio video za svog idola, voditelja Jona Stewarta, u nadi da će ga netko iz Hollywooda i primijetiti. Sve su to primjeri dobrog oglašavanja samog sebe, kaže struka.
"Sama osoba sve kontroilira, montira, bira koje informacije će plasirati istovremeno ima mogućnost da se iz hiperinformacija, informacijskih floskula nekako izroni", kazao je Bruno Belak, marketinški stručnjak.
Sve je više primjera originalnih ideja i nikad se ne zna - možda stvarno papirnati žIvotopis uskoro postane stvar prošlosti.