neshvatljiva pogreška / Agonija nesretnog Puljanina: greškom mu sjeli na račun i ovršili 650 tisuća kuna!

Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

"Najstrašnije je što ste potpuno nemoćni, sami i ne možete se apsolutno nikom nadležnom obratiti", izjavio je šokirani Puljanin nakon ove nezgode

29.2.2016.
10:58
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Jedan nesretni stanovnik Pule iskusio je na svojoj koži svu apsurdnost i neorganiziranost našeg sustava, piše Glas Istre. 

Naime, već više od tjedan dana traje njegova agonija zbog ogromnog propusta FINA-e koja mu je blokirala račun i ovršila u iznosu od 650 tisuća kuna. Najapsurdnija je stvar što je do ovog propusta došlo samo zato jer ima jednako prezime kao osoba nad čijim je računom Agencija zapravo trebala provesti ovrhu a s kojom on nema apsolutno nikakve veze. No niti ovdje nije kraj priči, jer osoba koju je Agencija zapravo trebala ovršiti, više uopće nije među živima!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puljanin je sve saznao kad je došao u banku provjeriti je li mu sjela uplata koju je čekao. 

Umjesto dobrih vijesti, uslijedio je šok, jer osim što nije mogao podignuti novac sa svog računa, zbog ovrhe mu je s računa skinuto nekoliko stotina eura. Nakon prvotnog šoka, kako doznajemo, ovaj se Puljanin obratio za pomoć FINA-e tražeći da u što kraćem roku isprave grešku, odblokiraju mu račun i vrate novac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, ni tu nije bio kraj šokovima Puljanina. Naime, rečeno mu je da za uslugu deblokade računa mora platiti 450 kuna, do danas nije dobio jasnu informaciju kada će mu novac biti vraćen. U međuvremenu je novac s njegovog računa, kojeg je zbog greške "povukla" FINA, agencija preusmjerila na račun HZZO-a, potvrđuje nam Puljanin, koji je već na rubu snaga i živaca i nebulozno mu je otkud se sada u cijeloj ovoj zbrci pojavio HZZO.

"Oni su me pomiješali zbog prezimena s nekom drugom osobom koja je preminula i koja je jednoj turističkoj tvrtki bila dužna 650 tisuća kuna. Prvo mi je rečeno da za ponovno aktivaciju računa trebam platiti 450 kuna, da bi naknadno taj iznos prenamijenili u 185 kuna. Zašto bih ja išta plaćao kada je sve kompletno njihova greška koju su na kraju i sami priznali? Imam isto prezime kao taj čovjek i vjerojatno su sve proveli na osnovu prezimena, a ne na temelju OIB-a. No, to nije prvi slučaj, jer po istom principu su blokirali i mog prijatelja kojeg su također tražili novac za odblokiravanje računa, pa sve više počinjem vjerovati da se ne radi o slučajnosti", rekao je za Glas Istre.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Najstrašnije je što ste potpuno nemoćni, sami i ne možete se apsolutno nikom nadležnom obratiti. Jedino što čine je to da vas preusmjeravaju na neke činovnike koji vam ne daju nikakve konkretne odgovore. Štoviše, nitko mi još nije znao odgovoriti kada će mi vratiti novac. Fina mi je potvrdila da su me blokirali zbog duga određenoj turističkoj tvrtki s kojom nemam nikakve veze. Za ovako nešto vani bi netko dobio otkaz i snosio odgovornost, ali očito kod nas morate objašnjavati da niste krivi i trošiti vrijeme i živce na tuđe propuste", ogorčeno je zaključio Puljanin. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike