VAŠE reakcije na ZET: /

To nije prijevoz, to je iživljavanje

Net.hr je ukinuo komentare ispod tekstova, ali zato objavljuje najbolje i najkonstruktivnije među onima koji pristižu na mail komentari@portal.net.hr.

8.11.2013.
15:30
VOYO logo

ZET-ovci, podsjetimo, predlažu različite kazne. Od zabrane zapošljavanja u Holdingu i Gradu Zagrebu za one koji nasrću na njihove kontrolore i vozače do uskraćivanja dokumenata koje izdaje Grad za one koji ne plate kazne.

Traže i pravo zadržavanja putnika bez karte do dolaska policije, ali i ukidanje subvencija studentima i đacima koji se švercaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Građani nisu oduševljeni

Iako Ante Jelić iz Udruge sindikata vozača i prometnih radnika Hrvatske smatra da su te kazne logične i poticajne, pa čak i da mogu dovesti do pojeftinjenja javnog prijevoza, građani nisu oduševljeni. Dapače.

Hvala vam na komentarima i nastavite nam pisati na komentari@portal.net.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Komentiranje iz 'bembare'

Čitam članak "Jesu li u ZET-u potpuno izgubili pamet?" i ne mogu odoljeti želji da iskomentiram.

Kao prvo postavila bih pitanje cijenjenom gospodinu Jeliću i njegovom kolegi iz Münchena. Je li se konkretni kolega ikada provozao javnim prijevozom ili se navozava u svojoj 'bembari' a komentira stvari koje nije osjetio na svojoj koži?! A jeste li vi gospodine Jeliću?!

Ideja da se putnicima koji se voze bez karte oduzmu ljudska prava samo doprinosi njihovom monopolističkom ponašanju na tržištu na kojem postoji zakon protiv monopola ali to valjda više nikog ne iznenađuje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

A još jedna stvar koja me najviše smeta je to što za kartu u ZET-u (u mom slučaju pokaz od 610 kuna koji plaćam svaki mjesec) usluga koju dobijem za taj novac je sljedeća: - vožnja u pretrpanom i zagušljivom autobusu, koji vozi nadobudni i bezobrazni vozač, s osjećajem kao da vozi krumpire a ne ljudska bića, uz to što ni ne stane na svakoj stanici unatoč signalu za izlaz te s vremena na vrijeme odbija otvoriti vrata. To nije javni prijevoz, to je iživljavanje, a košta kao suho zlato.

Poručujem gospodinu Jeliću i kolegi u Münchenu da probaju koristiti ZET-ov javni prijevoz neko vrijeme, pa će vidjeti koliko će ih dugo držati želja da uslugu koju dobiju i plate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Prevencija' nepoštivanja voznog reda

Može li gospodin Jelić reći i ponešto o "prevenciji" nepoštivanja voznog reda i neprikladnog odnosa ZET zaposlenika prema građanima koji koriste njihovu uslugu? Možda bi gospodin Jelić mogao i usporediti cijenu i kvalitetu usluge javnog prijevoza u ostalim europskim gradovima te prosječna primanja njihovih građana u odnosu na naša.

Gospodine Jeliću, probudite se, šverceri su izumrla vrsta, ostali su samo potplaćeni radnici koji sada otplaćuju tuđe dugove. Bolje da se niti ne dotičem teme o prirezu gdje isto izdvajamo za, vidi čuda, ZET i njihove usluge.

Prava i obaveze Uz prava idu i obaveze. Ako si ZET daje pravo bahato kažnjavati, gdje je njihova obaveza za redovnim i sigurnim prometom? Nek prvo počiste svoje redove i uhljebljene "inženjere"!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kuna po stanici

Da vam se plaća po stanicama jednu kunu svi bi imali i platili. Uđeš u tramvaj ili autobus na monitoru stisneš gdje ideš, automatski računalo zbroji koliko stanica imaš ubaciš novac ili provučeš karticu i izađe ti karta. Mjesečne karte i godišnji pokaz bi imali ljudi koji putuju na duže relacije. Svatko tko putuje dvije, tri ili pet stanica platio bi i ne bi se osjećao pokradenim kao do sada. Ako nemaš pokaz ili godišnju kartu, a ideš na dulju relaciju ponudite nekakvi popust i to bi među putnike uvelo povjerenje i više bi se vozili gradskim prijevozom, a manje automobilima i samim time bi se i manje zagađivao zrak i okolina. Malo si to izračunajte i razmislite. Ovaj način na koji sada radite nema smisla za građane. Ja prvi ne plaćam ako idem par stanica, a platio bih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uvedite ovih 6 stvari...

Prvo uvedite: - na svakom stajalištu žandarma da građane postroji, legitimira i naplati im kartu za prijevoz, koji će doći - ako dođe.

Drugo uvedite: - da bivši "šverceri" ne mogu u vozilo i da nose traku oko rukava (plava sa žutim ZET-om!)

Treće uvedite: - da svaki građanin obvezno potpiše izjavu o lojalnosti ako se želi prevesti ZET-om (zakletva vjernosti vrhovnom vođi ZET-a i gradonačelniku)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Četvrto uvedite: - da svi moraju pristati na svevaljanost zakona ZET-a i da su ovi zakoni superiorni: pravima ljudi (deklaracija UN-a), iznad Ustava RH i iznad svih sloboda slobodnog svijeta!

Peto uvedite: - da ovaj Jelić "dobije nogu" iz ZET-a i da posljedično svi koji podržavaju takova bulažnjenja slijede Jelića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Šesto (ako ne prvo) uredite, pod hitno: - da ova nesposobna, nekompetentna, samoživa, samodostatna uprava: 'ode vrit'...

Bezobrazluk i alkohol

Gospodin Jelić bi trebao uvesti reda među kontrolorima, neuredni su, kada imaju uniformu onda izgledaju OK, ali u civilu grozno, hodaju svakako obučeni, bezobrazni, smrde po alkoholu i nikotinu, neka prvo njih dotjera, a onda švercere.

Pita li se koliko ljudi nema za kruh. Kako će onda kupiti kartu? Možda da se snizi cijena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opet malo o kolegi iz Münchena

Zanima me da li je kolega iz Münchena rekao koliko košta njihov radnički mjesečni pokaz? Isto kao i naš. S tim da tamo vrijedi za dvije zone i četiri različita prijevozna sredstva. Ili se Jelić nije informirao ili ne želi reći pravu istinu. I neka ne uspoređuje druge hrvatske gradove, jer oni se ne financiraju iz gradskog fonda, tj. od naših novaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo