U poštanskom sandučiću jednog je stanovnika Laništa dočekala obavijest da u pošti mora podići preporučeno pismo.
A nakon što je u uredu pošte potpisao i podigao kuvertu nemalo se iznenadio, naime Gradski ured poslao mu je opomenu, zajedno s hrpom uplatnica za komunalnu naknadu koje mora platiti iako tu obvezu redovno ispunjava svaki mjesec, piše Večernji list.
Na uplatnicama je stajao 31. prosinca kao datum dospijeća a pismo je dobio u ovoj godini. Prvo što je zatim učinio bilo je da se raspitao kod susjeda da li su i oni dobili slično pismo te shvatio da su svi u istom problemu.
"Izračunali su da za stan od nešto više od 66 kvadata moram plaćati 55,52 kune naknade, a dosad je bila desetak kuna manja. Plaćam je svaki mjesec, no lani su donijeli novu Odluku o komunalnoj naknadi, koja je, kako su objasnili u rješenju, stupila na snagu 8. ožujka 2019. Umjesto da su odmah u travnju poslali uplatnicu s novim izračunom, oni su ih poslali za svih devet mjeseci odjednom, s tim da nisu umanjili za iznos koji sam plaćao", govori.
VEZANE VIJESTI:
- HEP građanima usred zime iskopčava struju za dug od 10 kuna, bez opomene! 'Pomisliš da si glup'
- Dvaput ste platili račun? Evo kako ćete dobiti povrat novca!
I u drugim kvartovima slična je situacija gdje su građani čim su dobili uplatnice nahrupili u informativni centar Zagrebačkog holdinga u Ulici grada Vukovara.
"Jedna gospođa na šalteru objasnila je da su rješenja prolazila kroz nekoliko gradskih ureda i da je došlo do greške te da platimo samo razliku, a ne puni iznos" požalila se i stanovnica Jaruna.
Da treba platiti samo razliku, potvrdio je i Dinko
Bilić, pročelnik Ureda za prostorno uređenje, dodajući
da su dostavljene uplatnice formirane na puni iznos za svaki
mjesec jer moraju biti usklađene s donesenim rješenjem i
zaduženjima u knjigovodstvu.
Također, u slučajevima kod kojih je iznos umanjen i evidentirana
preplata, ljudi se mogu izjasniti žele li povrat
novca ili preknjiženje preplate na tekuće/buduće obveze.
Oni koji su dobili takve račune, a ima ih, kažu u Holdingu,
17.500, mogu se, osim u centar u Vukovarskoj,
javiti u njihov pokretni ured ili u
GSKG, a upite mogu slati i na mail
adresu ili se raspitati
telefonski.
Točnije, javiti se mogu u GSKG-ov Sektor naplate naknada, poslati im mail na adresu info@gskg.hr s naznakom “rješenje KN” ili s njima kontaktirati na telefone 4565-898 i 4565-938. Holdingovi djelatnici javit će se, pak, na broj 072 500 400, a upiti se mogu slati i na mail holding.centar@zgh.hr, prenosi Večernji list.