Ubojice nježnog lica na Sudnjem Danu

Predselekcijski žiri u sastavu sedam elitnih ubojica Sudnjeg Dana odlučuje koji radovi ulaze u finalnu selekciju – Veliki žiri Sudnjeg Dana odlučivat će o sudbini finalista

21.9.2011.
16:15
VOYO logo

Bliži se Sudnji Dan, nezavisni festival kreativnih komunikacija, koji nudi spas samo autorima najboljih kreativnih radova, 1. listopada u Muzeju suvremene umjetnosti (MSU) u Zagrebu. Kako bi veliki žiri Sudnjeg Dana, koji ove godine broji 175 članova, birao najbolje u prošloj godini, predselekcijski žiri od 7 elitnih ubojica morao je naoštriti svoje kriterije i odlučiti koji radovi ulaze u finalnu selekciju, a koje će „ubiti“. Blizu 600 prijavljenih radova Sudnji Dan i nadalje čini najmasovnijim i najprivlačnijim festivalom iz područja tržišnih komunikacija i oglašavanja.

Sudbina autora koji će preživjeti prvi krug selekcije u rukama je žirija u sastavu kreativnih direktorica Lidije Čakanić, Alme Čakmazović, Izvorke Jurić, Jurane Puljić, Tanje Škorić i Ivane Vučić te prošlogodišnjeg "kreativca godine" Vanje Blumenšajna.

Od 17. do 21. rujna u ponoć, predselekcijski žiri radove ocjenjuje s DA ili NE, ovisno o tome konkurira li rad izvedbenom kvalitetom drugima u natjecanju za Orden Sudnjeg Dana ili ne.

Novost na ovogodišnjem Sudnjem Danu je žiri klijenata koji prvi put okuplja predstavnike hrvatskih tvrtki i institucija iz komercijalnog i neprofitnog sektora. Članovi ovoga žirija ocjenjivat će ocjenama od 1 do 5 radove prijavljene u dvije kategorije: dizajner godine i tekstopisac godine. Autoru/ici rada s najvišim prosjekom ocjena u obje kategorije pripast će titula Suradnika / Suradnice godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovogodišnji Sudnji Dan održava se 1. listopada u MSU-u, a ulaz je slobodan za sve gladne kreative i kreativne zabave. Drugu godinu zaredom, ovaj jedini festival kreativnih komunikacija koji nagrađuje autore, s najbrojnijim sastavom stručnog žirija, odabrat će najbolje kreativce u 12 kategorija i nagraditi ne samo perspektivne dizajnere i copywritere, već i režisere, glumce, fotografe, snimatelje, animatore, ilustratore, web čarobnjake, glazbenike i studente, što Sudnji Dan čini najvećim skupom kreativaca iz tržišnih komunikacija na jednom mjestu.

Prethodni članci:Festival kreativnih komunikacija Sudnji Dan

Više:Sudnji dan

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
NOVE EPIZODE OD PONEDJELJKA DO ČETVRTKA
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
75 GODINA POSTOJANJA /

HGSS slavi rođendan: 'Mi jesmo volonteri, dobrovoljan je ulazak i izlazak, a sve ostalo je obveza'