ČARI POTROŠAČKOG DRUŠTVA /

U Dallasu već postavili božićnu jelku

Image

Očajna uprava shopping centra u Dallasu kupce pokušava namamiti lažnim osjećajem da je Božić za tjedan dana te da je krajnje vrijeme za beskrupulozno pelješenje polica.

27.9.2010.
19:35
VOYO logo

Da se američka, kao i velika većina drugih tržišnih ekonomija, u najvećem dijelu kotrlja zahvaljujući potrošnji prosječnih građana po supermarketima, odavno je poznato.

Koliko je taj potrošač važan i ključan u vremenima ekonomske krize možda najbolje dočarava potez golemog shopping centra u Dallasu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tamo su, naime, već postavili božićne svjetiljke, pokušavajući potrošačima utuviti u glavu da je vrijeme bespoštedne blagdanske kupovine već stiglo.

S obzirom da je uprava centra naumila svoje zdanje okititi s čal dva milijuna (štednih) žaruljica, radnici ih postavljaju danonoćno, tako da bi centar u punom božićnom sjaju trebao zasjati krajem ovog tjedna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo