Četvrto izdanje festivala donosi aktualan program u čak tri dvorane, zanimljiva popratna događanja i nezaobilazne partyje. Ako ste na bilo koji način vezani uz medijsku industriju ili samo smatrate nužnim biti prisutni na događaju koje mnogi karakteriziraju kao glavno regionalno središte sklapanja poslova, Rovinj je mjesto na kojem morate biti od 22. do 25. rujna.
Tomo Ricov, direktor festivala, najavljuje: „Weekend će ponovno biti bolji, veći, zanimljiviji, zabavniji. Očekuju nas zanimljiva predavanja svjetskih komunikacijskih „faca“, paneli koji se bave aktualnim temama industrije, zanimljive radionice i naravno tradicionalno odlični partiji. Pa prezentacije, premijere filmova… I, naravno, očekujemo sve koji znače nešto u ovoj našoj branši, i iz Hrvatske i iz regije. Weekend je, možemo slobodno reći, stekao svoju vjernu publiku i na neki način od Rovinja napravio zadnju ljetnu festivalsku destinaciju.“
Iz bogate satnice izdvajamo samo djelić programa. Od čak devet inozemnih stručnjaka čija predavanju mogu očekivati sudionici festivala, posebno se ističu dva dobitnika Emmyja, publici već dobro poznati Pete Radovich te Zarko “Zak” Ivkovic, izvršni direktor City University of New York Athletic Conference (CUNYAC) koji je svoj prestižni kipić zaradio kao producent Olimpijskih igara u Atlanti 1996. Radovich i Ivkovic, oba domaćih korijena te impresivne karijere u SAD-u, pripremili su zanimljivu usporedbu ovih regija što se najnovijih trendova u medijima tiče.
Dobar glas festivala pročuo se daleko pa se tako dogodilo da će Weekend ove godine ugostiti još jednog regionalnog „naše gore lista“ zaista impresivne internacionalne karijere. Sasha Savić je osnivatelj legendarnog sarajevskog Omladinskog Program Radija. Od Praga do New Yorka, od McCann-Ericksona do Publicis grupe, Sasha je kreirao i vodio medijske strategije za klijente poput Coca-Cole, Microsofta, Mastercarda, Intela, P&G-ja…
I panel diskusije se bave atraktivnim temama: hranom kao medijskim sadržajem, budućnošću oglašavanja, fragmentaciji TV tržišta, businessu u sportu, fenomenu dnevnika… A radionice pak donose nove i svježe ideje. Tako će se moći naučiti više o interaktivnoj umjetnosti te produkciji specijalnih vizualnih efekata poput video mapiranja, 3D-a i holograma na radionici beogradske Galerije 12+.
Novo mjesto na festivalu je Weekend Content Market, gdje će po prvi puta proizvođači sadržaja (produkcijske kuće,mediji…) nuditi svoje „proizvode“, odnosno gdje će se kupovati i prodavati sadržaji, od aplikacija do sapunica.
I ove je godine Weekend Media Festival pripremio tradicionalno odličan party program. Već u četvrtak navečer u Pepermint klubu nastupaju Bambi Molestersi koji svojom prepoznatljivom kombinacijom instrumentalnog surf rocka otvaraju ovogodišnji festivalski party program.
U petak se tulum seli u dvoranu Vrt gdje će TBF-ovci publiku zabavljaju do jutra. Uz njihove svima već dobro poznate hitove, TBF-ovci će predstaviti pjesme s najnovijeg albuma Pistaccio Metallic kojega predvodi ovogodišnji ljetni hit Mater.
Za one željne malo dobrog starog funka, Tomo & Marek istovremeno puštaju muziku u Pepermint klubu.
Tulum se nastavlja i sljedeće večeri pa se tako nakon subotnjih predavanja posjetitelji mogu rasplesati uz Jinxe i pionire nove srpske pop scene, band Zemlja Gruva!.
Osim programa na vanjskom stageu, u dvorani Vrt priređena je vrhunska makedonska zabava koju garantira nastup makedonskog DJ-a Kirila Džajkovskog, poznatog po spajanju nespojivog, tj. tradicionalne makedonske etno glazbe i elektroničkih beatova.
Za one kojima je potrebno malo predaha od bogatog party programa, na Weekendu će u petak navečer biti prikazan film „Novo vreme“ Igora Stoimenova, koji se bavi Novim Valom u bivšoj državi, dok će se u subotu prikazivati film „Orkestar“ autora Pjera Žalice svojevrsna retrospektiva dvadesetpetogodišnje karijere Saše Lošića i njegovog kultnog sarajevskog benda „Plavi Orkestar“.
Više:Weekend Media Festival 2011
Prethodni članci: arti-201109070468006 arti-201109050388006 arti-201109050603006 arti-201107060966006 arti-201108300227006