Tko šljivi pretplatnike? HTV nema sluha za Hajduk!

Svi su izgledi da splitski navijači dvije najzanimljivije kolovoške utakmice neće gledati na državnoj televiziji za koju uredno plaćaju pretplatu.

13.8.2010.
16:22
VOYO logo

Već dugo dva hrvatska kluba nisu bila ovako kasno u kolovozu još u europskoj konkurenciji, a taj je uspjeh stvorio velike organizacijske probleme HTV-u. Sljedeći će četvrtak Dinamo i Hajduk nastupiti u 4. pretkolu Europske lige, a kako se termini obje utakmice poklapaju, najvjerojatnije će izvisiti Splićani.

Zagrepčani će prvi meč u Györu igrati s početkom u 21 sat, a samo pola sata ranije nogometaši Hajduka bi trebali krenuti u 'povijesni' sraz s Unireom Urziceni. Državna dalekovidnica je od Splićana tražila da termin početka dvoboja pomaknu na 19 sati, ali na Poljudu su to glatko odbili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bijeli ne žele igrati po suncu i procijenili su da je 20.30 sati najbolji termin, a još uvijek su i malo ljuti na HTV, koji je za prijenos susreta s bukureštanskim Dinamom prvo ponudio 12.000 eura (kasnije je to podignuto na 16.000 eura), a u Hajduku misle da je ta ponuda bila podcjenjivačka, piše Večernji list.

U Splitu su sada sve bliže opciji da prava na prijenos prodaju njemačkoj agenciji Sport Five, s kojom HTV vrlo dobro surađuje, ali nije nemoguće da poljudski sraz završi i na nekoj od hrvatskih komercijalnih televizija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To nije jedino otvoreno pitanje između HTV-a i Hajduka. Državna televizija je trebala prenositi i povijesni gradski derbi dva splitska kluba, koji je na rasporedu 29. kolovoza, no u istom terminu je otvaranje Europskog vaterpolskog prvenstva u Zagrebu.

S Prisavlja su ponudili da se utakmica u Parku mladeži igra od 17.30 sati, no Splićani su to složno odbili jer im je draže igrati pod svjetlima reflektora i uz ugodniju temperaturu kakva će biti oko 20 sati.

Naravno, HTV-u još mogu pronaći rješenje za oba preklapanja. Moglo bi se dogoditi da gledamo kombinirani prijenos europskih nastupa dva najveća hrvatska kluba, što bi bio organizacijski izazov za djelatnike državne televizije, no 'na muci se poznaju junaci'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
nedelja
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo