SKLONIJI OD OSTALIH / Tko je u najvećoj opasnosti da postane alkoholičar?

Image

Istraživanje je provedeno na 1000 osoba u dobi od 18 do 59 godina, od kojih je 600 ispitanika bilo zaposleno u ugostiteljskim objektima, a preostalih 400 na drugim radnim mjestima

4.9.2012.
14:51
VOYO logo

Šveđani zaposleni u ugostiteljskim objektima skloniji su alkoholizmu od ostalih stanovnika te zemlje, pokazalo je istraživanje čiji su rezultati objavljeni u časopisu Scandinavian Journal of Public Health.

Istraživanje je provedeno na 1000 osoba u dobi od 18 do 59 godina, od kojih je 600 ispitanika bilo zaposleno u ugostiteljskim objektima, a preostalih 400 na drugim radnim mjestima. Rezultati su pokazali da "zaposlenici restorana, odnosno ugostiteljskih objekata predstavljaju skupinu visokog rizika, kada je riječ o konzumaciji alkohola", koji im je nadohvat ruke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je istraživanje pokazalo, u najvećoj opasnosti da postanu alkoholičari, odnosno alkoholičarke - mlade su žene u dobi od 18 do 29 godina zaposlene u restoranima. Više od 82 posto djevojaka konzumira veću količinu alkohola u odnosu na 72 posto mladića u istoj životnoj dobi.

Autor istraživanja, švedski sociolog Thor Norstroem rekao je kako su rezultati za njega bili - očekivani, s obzirom na prethodna istraživanja, čiji su rezultati bili vrlo bliski. Istraživanja poput ovog, provedena ranije u Norveškoj i u SAD-u, imala su vrlo sličan rezultat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnik sindikata ugostiteljskih objekata Stefan Eriksson smatra da su navedene brojke tragične te da najveću odgovornost za ovako porazne rezultate imaju vlasnici ugostiteljskih objekata.

Autori istraživanja imaju dva objašnjenja za ovaj fenomen: prema prvome - ugostiteljski objekti privlače osobe koje otprije imaju sklonost konzumiranju većih količina alkohola, a prema drugome, riječ je o vrlo stresnom radnom okruženju u kojemu su alkoholna pića na raspolaganju zaposlenicima u velikim količinama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 18
Gledaj užvio 13.srpnja
VOYO logo