TELEGRAM MEDIA GRUPA NOMINIRANA ZA NAJVAŽNIJU SVJETSKU NAGRADU! /

Ovi naši serijali su uz bok New York Timesu i ostalim gigantima

Image
Foto: Vjekoslav Skledar

Naša kompanija nominirana je za najbolju kampanju koju bira Native Advertising Institute

25.9.2018.
16:57
Vjekoslav Skledar
VOYO logo

Telegram Media Grupa, moramo se pohvaliti, upravo je dobila najveće priznanje od osnivanja 2015. godine – native marketing kampanje TMG-a nominirane su za najvažnije svjetske nagrade. Nominacijama su naše kampanje uvrštene među velike svjetske izdavače poput New York Timesa, Axela Springera, Washington Posta, CNN-a, Schibsteda i The Atlantica.

Najbolje kampanje svake godine bira i proglašava Native Advertising Institute, neovisna strukovna organizacija sa sjedištem u Copenhagenu koja je ove godine u uži izbor odabrala samo tri medijske kuće iz Hrvatske.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naša ovogodišnja kampanja “What’s Next” samom je nominacijom uvrštena među tri najbolja native videoserijala na svijetu, uz projekte The Boston Globea i MUST Apsa. Zapaženu kampanju What’s Next Telegram Media Grupa osmišljavala je u suradnji s partnerom Hrvatski Telekom, za njihovu platformu Generacija Next; naši novinari obilazili su Hrvatsku i izvještavali o ljudima, projektima i kompanijama koji guraju društvo naprijed.

Serijal What's Next

Više od 2,5 milijuna korisnika vidjelo je What’s Next, epizode videoserijala pogledane su gotovo 650 tisuća puta, a protagonisti serijala završili su u mnogim hrvatskim medijima. U akciju What’s Next uključili su se uspješni poduzetnici, umjetnici i novinari poput Nenada Bakića, Romana Bolkovića, Viktora Marohnića i Nevija Marasovića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Među tri najbolje integrirane strateške kampanje na svijetu uvrštena je TMG-ova kampanja "Upoznaj me", nastala u suradnji s partnerom Carlsberg za njihov novi proizvod, pivo Panonska. Tijekom te pomalo gerilske kampanje, sjetit ćete se, naši novinari hodali su gradom i inspirirali građane na upoznavanje, što smo sve pratili i snimali na društvenim mrežama i našim portalima.

Članke i video sadržaje iz serijala “Upoznaj me” ukupno je vidjelo preko 2 milijuna korisnika, a kampanja je bila istaknuto inovativna radi kombiniranja digitalnih kanala komunikacije, s fizičkim nastupom na gradskim ulicama.

Velik uspjeh u dvije godine

Pobjednici kategorija bit će proglašeni na konferenciji u Berlinu, u studenom ove godine. Telegram Media Grupa jedan je od rijetkih digital-only izdavača na popisu najboljih (ističe se još, recimo, lifestyle grupacija Refinery29), a osim TMG-a iz Hrvatske su nominirani samo projekti 24sata i NoveTV. Također smo, na što smo posebno ponosni, jedna od najmlađih medijskih grupa na popisu Native Marketing Institutea.

TG Studio, in-house studio za content marketing Telegram Media Grupe, osnovan je krajem 2016. godine. Na čelu s direktoricom Silvanom Mrvelj,višegodišnjom urednicom brojnih izdanja, realizirali smo stotine kampanja za domaće i međunarodne brandove poput MasterCarda, Hrvatskog Telekoma, Kauflanda, Adidasa, Sandoza, Phillipsa, Zvijezde, Vichyja i mnogih drugih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema podacima istraživanja Gemius za prošli mjesec, Telegram Media Grupa jedan je od vodećih hrvatskih digitalnih izdavača, s više od 1,5 milijuna jedinstvenih korisnika i 100 milijuna pageviewsa mjesečno. U sklopu TMG-a nalaze se portali Net.hr, Telegram, Super1 i Telesport, a godišnje istraživanje Reutersa nedavno je potvrdilo snagu naših izdanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo