Tehnologija usrećuje ljude

Znanstvena studija je otkrila ono što smo vam mi mogli odmah reći: gadgeti i tehnologija usrećuju ljude. Ljudima je najvažniji i najvrijedniji pristup komunikacijskim uređajima.

14.5.2010.
14:33
VOYO logo

Studiju je proveo BCS, profesionalni institut za IT tehnologiju i u njoj je sudjelovalo više od 35,000 ljudi diljem cijelog svijeta

Rezultati studije doista ne iznenađuju nikoga. Ona je pokazala da tehnologija najviše emotivno utjeće na žene u zemljama u razvoju te ljude oba spola s niskim obrazovanjem ili malim primanjima. Paul Flatters, voditelj istraživanja, rekao je da je ovo tako jer žene imaju centralnu ulogu u obitelji i drugim društvenim krugovima. "Naša je hipoteza da žene u zemljama u razvoju imaju više koristi od tehnologije jer su puno više ograničene u društvu", objašnjava on. Sljedeća će studija istražiti ovu hipotezu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Studija je pokazala da privlačnost tehnologije nema veze s godinama korisnika. "Bez obzira jesmo li stari ili mladi, svi smo društvena bića i svi imamo potrebu za stvarima koje su posljedica korištenja tehnologije", rekao je Faltters.

Rezultat studije je u kontradikciji sa stavovima psihologa kao što su dr. Yair Amichai-Hamburger, direktor istraživačkog centra u Školi za komunikacije Sammy Ofer u Izraelu. On je prošle godine izjavio da tehnologija ima negativan utjecaj na ljudske živote jer briše granicu između poslovnog i privatnog vremena.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rezultati ovog istraživanja su pomalo kontraintuitivni, priznaje Flatters. "Mnoge stvari napisane o IT-s su negativne", rekao je. "No, nas je zanimalo zašto se onda ljudi toliko vežu uz tehnologiju."

Posjedovanje tehnološki naprednih uređaja je statusni simbol u mnogim kulturama, misli Kathi Kitner, istraživač u Intelu. Posjedovanje računala je znak dobrog obrazovanja svagdje u svijetu, a u Indiji ono je znak bogatstva, rekla je ona.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prethodni članci: arti-201004270140006 arti-201004120430006 arti-201002260005006 arti-201002240622006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo