Tajna formula: SEO za Facebook

Statusi na Facebooku su kao spermatozoidi: samo jedan od njih 500 uspije se probiti na News Feed, kažu statistike.

8.7.2010.
12:04
VOYO logo

Gledajući svoj Facebook početni ekran u postavci “Top News” sigurno ste primjetili slijedeći fenomen: Iako na svojoj listi imamo na stotine prijatelja, a neki od nas i tisuće ljudi, postoji 5-10 ljudi čiji nam se statusi skoro svaki dan pojavljuju. Štoviše, od nekih ljudi nam se pojavljuju i potpuno udaljene aktivnosti, npr. da su komentirali status neke tamo osobe koja nam čak nije niti prijatelj.

Domena Internet marketinga koja proučava ovu vjerojatnost pojavljivanja neke aktivnosti u News Feedovima Facebook korisnika naziva se News Feed Optimization (NFO) i mnogi je zovu SEO (Search Engine Optimization) za Facebook. Razumjevanje ovog mehanizma je ključno za plasiranje marketinških poruka u sistem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako Facebook određuje što će se naći u News Feedu, postoji li neka “tajna formula” po kojoj se to određuje, kako tu činjenicu možemo iskoristiti da naša poruka dopre do većeg broja ljudi... o tome piše dizajner, stručnjak za viralni marketing i predavač na beogradskom fakultetu Advertajzing i dizajn, Istok Pavlović.

Njegov izvrstan post na ovu temu možete pronaći ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo