Gledajući svoj Facebook početni ekran u postavci “Top News” sigurno ste primjetili slijedeći fenomen: Iako na svojoj listi imamo na stotine prijatelja, a neki od nas i tisuće ljudi, postoji 5-10 ljudi čiji nam se statusi skoro svaki dan pojavljuju. Štoviše, od nekih ljudi nam se pojavljuju i potpuno udaljene aktivnosti, npr. da su komentirali status neke tamo osobe koja nam čak nije niti prijatelj.
Domena Internet marketinga koja proučava ovu vjerojatnost pojavljivanja neke aktivnosti u News Feedovima Facebook korisnika naziva se News Feed Optimization (NFO) i mnogi je zovu SEO (Search Engine Optimization) za Facebook. Razumjevanje ovog mehanizma je ključno za plasiranje marketinških poruka u sistem.
Kako Facebook određuje što će se naći u News Feedu, postoji li neka “tajna formula” po kojoj se to određuje, kako tu činjenicu možemo iskoristiti da naša poruka dopre do većeg broja ljudi... o tome piše dizajner, stručnjak za viralni marketing i predavač na beogradskom fakultetu Advertajzing i dizajn, Istok Pavlović.
Njegov izvrstan post na ovu temu možete pronaći ovdje.