Odbijajući zbir mrtvih (10) i spašenih (427) od 478 (422 putnika na popisu i 56 članova posade) proizlazi da manjka još 41 osoba, pa bi toliko moralo biti nestalih – najmanje. Čini se realnim da je u požaru i brodolomu poginulo 45-60 osoba.
Ali to nije kraj strahotama. Neki slijepi putnici, bjegunci iz nesretnog Afganistana, koji su se iz goruće garaže probili na palubu i skočili u more pa su ih izvadili s jednog od ribarskih brodova koji su priskočili u pomoć, tvrde da je stanovit broj slijepih putnika ostao u garaži, te su jamačno živi izgorjeli, piše Jutarnji list.
U garaži zapalili vatru!!!
Štoviše, javlja se hipoteza da su neki među njima u garaži palili vatru da se zagriju, pa im se plamen oteo nadzoru i izazvao požar, zahvativši maslinovo ulje koje su prevozili neki od kamiona.
Stručnjaci kao ipak vjerojatniju hipotezu pretpostavljaju da se ulje zapalilo pri trenju kamiona koji su se pomicali u garaži za oluje u kojoj se trajekt našao. Već se izračunalo da su u garaži bila 22 vozila više od maksimalnog broja za koji je trajekt bio registriran.
Je li bilo žrtava u garaži utvrdit će istraga kada olupina trajekta Norman Atlantic bude privezana i pregledana. Ona je već zaplijenjena zajedničkom odlukom sudbenih vlasti Italije (pod čijom je zastavom trajekt plovio) i Albanije (u čijim je teritorijalnim vodama završio svoj brodski vijek), te će biti dotegljena u neku od talijanskih luka.