Na listi 194 proizvoda čija će se cijena kontrolirati godinu dana nalaze se mlijeko, ulje i riža, pa čak pivo i sladoled i kućna kozmetika.
"To nije zamrzavanje cijena, nego politika - da osiguramo vidljivost, sigurnost i transparentnost u formiranju ključnih cijena u ekonomiji", kazao je Augusto Costa, čije dužnosti kao tajnika trgovine u domaćem prometu uključuju i reguliranje cijena. U program se uključilo deset velikih trgovačkih lanaca i 65 dobavljača (među njima i globalni div Colgate Palmolive), a Costa je kazao da su program potpisali dobrovoljno. Oni koji prekrše dogovor, mogli bi biti novčano kažnjeni ili bi im mogli zatvoriti trgovine.
Cijene 194 proizvoda u prosjeku su snižene 7 posto. Cijene proizvoda će se revidirati svaka četiri mjeseca i prilagođavati. S programom se prvo kreće u glavnom gradu Buenos Airesu i okolnim urbanim područjima, koji su dom trećini od 40 milijuna stanovnika Argentine.