Zbog čega je Zara toliko bolja i drugačija od ostalih?

23.11.2013.
13:18
VOYO logo

Ključ uspjeha ovog španjolskog tekstilnog giganta krije se u izuzetnoj mudroj i inteligentnoj taktici, a to je proizvodnja što više odjeće koja u što kraćem roku stiže do kupca po, naravno, što povoljnijoj cijeni. Ne, to nije jedino bitno, najvažniji segment leži upravo u mogućnosti da u što kraćem vremenu izložena roba bude zamijenjena novim modelima.

Upravo je to ta najbitnija razlika između visoke i ''brze'' mode koju propagira Inditex, čiji je najpoznatiji i najstariji brend Zara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tko prvi, njegovo!

I dok većina robnih kuća širom svijeta obnavlja svoje kolekcije po sezonama, roba koju proizvede jedan od vodećih lanaca odjeće - Zara toliko se brzo mijenja da su ljudi koji ''bace oko'' na određeni komad u njihovim trgovinama, ukoliko ga žele imati za sebe, prisiljeni brzo djelovati.

''I dok je visoka moda sklona proizvesti novu kolekciju koja će trajati cijelu godinu, Zara ima posve drugačiju taktiku. Činjenica je da je teško predvidjeti kakav će modni trend vladati čitavu godinu, pa postoje velike šanse za pogreškom'', objašnjavaju stručnjaci. Ono što je bilo u modi danas, za pola godine više možda neće biti, a Zara svojom ''filozofijom'' odmah u startu eliminira taj rizik.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Roba na policama njihovih trgovina mijenja se dva puta tjedno, te tako tjera kupce na ''brzu konzumaciju'' što je ključ Zarinog svjetskog uspjeha i u ovim kriznim vremenima.

Promijenila staromodni ciklus mode

Zara je u potpunosti promijenila taj staromodni tradicionalni ciklus mode te natjerala i neke lance visoke mode, poput Prade i Louisa Vuittona, da češće mijenjaju svoje kolekcije - umjesto dva puta na godinu to su sada primorani činiti četiri do šest puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Takvo brzo mijenjanje robe ima i dva bitna segmenta koji djeluje na psihu kupca. Prvo, kupci imaju potrebu vidjeti što je novo, pa se češće vraćaju u trgovinu, a drugo, kupac mora reagirati brzo jer mu nitko ne garantira da će ga neki komad odjeće i čekati kad se vrati u trgovinu.

Nešto vas je oduševilo, naljutilo, rastužilo ili potaknulo da potražite dodatne informacije? Za slanje konstruktivnih, smislenih komentara uveli smo posebnu adresu komentari@portal.net.hr kako bismo i dalje saznali što mislite o temama o kojima pišemo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Namjera nam je redovito objavljivati komentare čitatelja za koje procijenimo da su konstruktivni te da iz njih svi zajedno možemo nešto naučiti.

Pišite nam.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo