Majka djeteta Tara Carson podijelila je svoje iskustvo na Facebooku i time pokrenula raspravu o tome treba li netko vikati na dijete gosta.
Iz restorana su komentirali da je sve počelo kada je obitelj Carson pretjerala s količinom naručenih palačinki, a idućeg dana su poručili da dijete nije prestalo vikati više od pola sata i da su ga roditelji trebali izvesti van.

"Srce mi se slamalo jer joj nisam mogla pomoći. Ne mogu vjerovati da postoje ljudi koji tako reagiraju na plač djeteta" – rekla je Tara Carson.
"Lupila sam rukama po stolu i rekla da ovo treba prestati. Pogledala sam prema njoj i momentalno je prestala plakati" – izjavila je vlasnica restorana i dodala da joj nije žao što je to učinila jer je postigla rezultat – dijete je prestalo plakati.
S vremenom, ljudi na društvenim mrežama davali su sve veću podršku vlasnici restorana i izrazili svoje nezadovoljstvo s djecom koja urlaju u restoranima.

Buzz Feed/Danas.hr