Više vijetnamskih trgovačkih centara pridružilo se kampanji nekorištenja proizvoda i predmeta od plastike pa su, u nastojanju da pridonesu zaštiti okoliša odlučili pakirati povrće umjesto u plastične vrećice u - listove banane.
Tri najveća vijetnamska trgovačka centra, Lotte Mart i Saigon Co.op u Ho Ši Minu i Big C u Hanoiju, odnedavno umjesto plastičnih vrećica za umatanje povrća koriste listove banane, prenosi online list Vnexpress.
Kupci Lotte Marta u Ho Ši Minu bili su iznenađeni kada su nedavno ugledali mladi luk, bamiju i ostalo povrće umotane u listove banane, piše list, dodajući kako tvrtka, nakon probnog roka u ovome južnom gradu planira proširiti njihovo korištenje u svim trgovačkim centrima u zemlji.
Mjera je dio nastojanja da se prijeđe na ekološki prihvatljivu ambalažu, pri čemu bi se u nju, osim povrća pakiralo i svježe meso, piše list.
U istom se Lotte Martu prodaju papirnate slamke i ambalaža za hranu napravljene od otpada šećerne trske, a jaja se pakiraju u posebnim papirnatim kutijama umjesto u dosadašnjim plastičnima.
Trgovački centar Big C iz Hanoija kupcima nudi potpuno biorazgradive vrećice napravljene od kukuruznog praha. Po službenim podacima Vijetnam dnevno proizvodi oko 2500 tona plastičnog otpada, a po podacima Programa UN-a za okoliš (UNEP) ta se zemlja nalazi na četvrtom mjestu u svijetu po količini plastičnog otpada koji se baca u ocean.