Otkako su Sjedinjene Američke Države ublažile trgovinske sankcije s Iranom, stanovnici na raspolaganju imaju sve više robe koja dolazi iz zapadnih zemalja, te polako upadaju u ralje konzumerizma.
Unatoč državnoj cenzuri, lošim internetskim vezama i visokim cijenama, Iranci najviše ulažu u pametne telefone, elektroniku i moderne TV uređaje, piše Mashable.
Što će reći Ahmadinedžad
"Šoping je za mlade postao poput opsesije. Žene su zaluđene proizvodima za ljepotu i skupocjenom kozmetikom sa Zapada. Za njih kupovina predstavlja određenu vrstu zabave, ali i bunt protiv ograničenja koja si im nametnuta", kaže fotograf Thomas Cristofolett.
Tako je u Iranu sve više tržnih centara, supermarketa i raznih prodavnica koje nude najnovije izume sa Zapada.
Ne znamo samo što će na to reći bivši predsjednik Mahmud Ahmadinedžad koji je još 2012. za vrijeme posjeta Kubi primjetio kako je kapitalizam u propadanju.